[Sims II] EA Games map

Pagina: 1
Acties:

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Als je de sims installeerd dan krijg je gratis zo'n EA Games map. Op mijn laptop staat ie in mijn documenten en op mijn pc staat ie full frontal in de root van D.
Is er een mogelijkheid om deze map te verplaatsen? Ik heb niks kunnen vinden in het register onder EA Games.

Ik ben niet zo te spreken over dat soort mappen. Lord of the Rings had er ook al last van (dat tm was helemaal te erg). Ik houd mijn PC liever een beetje schoon. Dus iemand een idee?

PS: misschien idee voor een groot sims prob/vraag topic

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Is het niet zo dat ie in die map al je save games enzo opslaat?
Dat was bij Red Alert 2 enzo namelijk wel zo als ik het goed heb.

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ja, daar zitten alle saves ook in. Maar er zijn veel programma's die hier eigenhandig een mapje maken en ik wil mijn docs beetje overzichtelijk houden. Dus ik zou het wel fijn vinden als ik die mappen in een andere (sub)map kan zetten :)

Verwijderd

Heb het spel NOG niet, maar als je ze in een submap zet, dan kan je proberen ergens in een bestand de directory te veranderen waar het spel de savegames vandaan haalt.

dus dan moet je het bestand opzoeken waarin staat uit welke directory het spel zijn savegames vandaan haalt, als dat bestaat

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-11 20:09

Godjira

To infinity and beyond!

Inderdaad, je zult hem moeten verplaatsen naar de plaats waar je de map wilt hebben en dan zul je dit in het register moeten aanpassen (weet zo niet waar, maar dat kun je vast wel vinden ;)).

Profile

Verwijderd

haha, dat woord zocht ik, register

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-12 14:50
Ik heb hetzelfde probleem, mijn documenten staan op de server (netwerkvebinding met driveletter D). Sims wordt er behoorlijk traag van. Ik heb in het vanochtend even snel in het register gezocht maar niets gevonden.
Pagina: 1