Toon posts:

wat is uw grootste fout

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou eens willen weten wat de ergste fouten zijn die jullie hebben begaan.
zoals het rode knopje omdraaien.

Verwijderd

Gebruik de search maar is. Deze topic is al een keer geweest. En nu aub kappen met deze onzinnige shit.

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

He Alchemy, als er geen onderwerp aangesneden mag worden wat nog niet geweest is, dan komen er niet veel posts meer hierzo. Gewoon een beetje accepteren dat mensen niet zo vaak hier zijn als jij....en trouwens, kom jij hier al wel lang genoeg voor zulke opmerkingen?

Verwijderd

Mjah ik kom hier al een tijdje hoor :7 maar mijn nick is nu changed he :9~

sorry als ik een beetje bot klink maar er zijn deze dagen veel erg nutteloze posts geplaatst dus was een beetje @*&@*@)@ :)

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

ok, vrede.
kerst is nog maar net voorbij!

(dit noem ik nog eens een snelle reply..toeval of ben je hier gewoon altijd?)

Verwijderd

Tjah vrijwel jah :)

Alle 3 de forums staan altijd open dus :)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-08 17:35

JT

VETAK y0

Alchemy : als je dit onzinnig vind, vraag ik me af waarom je hier je tijd aan verspilt... :)

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

ok BACK TO THA TOPIC ! =))))

Mijn stomste fout ?
Uhmz........

Goh.... daa moet ik eens over nadenken =)

Ik heb welleens perongeluk mijn HD leeg gegooid omdat ik te snel aan het typen was in dos =D
Kwas gewoon een beetjuh loos aan het typen. Dir, copy, edit enz...
en toen ineens deltree games =))

Kwas toen 11 ofzo en ik was al mijn spelletjus kwijt =D Duke Nukem 3D en Red Alert =))

Was wel baluh maarjah, nu heb ik alles op CD =D

Verwijderd

een hele dag kloten omdat het mobo vervangen was de PS2 muis deed het niet. heb 3 keer windows opnieuw eropgezet. toen dacht ik; ik probeer effe dat kabeltje van het nieuwe moederbord op het nieuwe moederbord :)

Of eens een keer een netwerkje aangelegd (coax) en op een gegeven moment werkte het... de shit verplaatst en niks werkte meer van het netwerk. het waren oude netwerkkaartjes (ISA, van die hittestokers) maar de fout lag in de kabel...

• Rozz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 08:40

Rozz

I'm an Apogian!!

Iets van Microsoft installeren;)

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:52
Dit topic openen? ;)

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 16:15
Proberen een onnodige partitie verwijderen met Partition Magic 5. Op 72% hield ie op. En ja, dan doe je niet zoveel meer. Hele bestandssysteem naar de klote natuurlijk. :'(

Verwijderd

Nou ga er voor zitten!
1 HD van me pa leeg gegooid toen ik 10 was :)
2 Dat nog een paar x gedaan
3 486 mobo gesloopt door O/C, printsporen eraf gefikt |:(
4 220 van AT kast vastgepakt AUW
5 AMD Duron o/c, toen was ie dood (paar weken terug)
en nu doe ik het voorzichtig aan.

• Xymie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-07 08:21

Xymie

Breda the place to be

Met dat pasterige en vooral prachtige Windows heb ik nog nooit wat fout gedaan, maar onder DOS heb ik wel eens per ongeluk del. in de root gedaan. Da waar niet zo leuk, al mijn config.sys'en en autoexecutes weg en ik was er toen der tijd zo trots op :(

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:11

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

mijn splinternieuwe P3 1000 van 1600 piek bijna gesloopt door mobo tray te hard in de kast te drukken.

Resultaat: 3 doorgesneden cpu-fan kabels en een koelblok dat iets verschoven was.

Sys Specs

Verwijderd

Dit bericht lezen

Verwijderd

dat ik NOG niet heel veel met mijn vriendin gedaan heb :D

ja al 4 maanden verkering..... :D
en binnekort :9

• JT

JT

VETAK y0

2,5 uur gezocht waarom netwerkje niet werkte....was die kutkabel kapoet !! |:( :+

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

JordyB's bericht lezen;)

Pak je rust!

Verwijderd

Cooler schuin op CPU zetten waardoor cache is doorgefikt .. :) en ik ben nu nog steeds aan het wachten op een nieuwe.. :(

Verwijderd

Echt een hele stupid one:
Had win2000 geinstalleerd, maar kwam tot de conclusie dat het sucks.
Dus bootflop en format c:/s
Wat blijkt: ik heb diverse partities en de D: schijf is ingericht voor documenten.
De bootflop van win98 herkent C: (NTFS) niet en formateerd relaxed mijn documenten schijf.
800 MB aan data pleitte.
Schoolspullen alles zoek.
Groot gedeelte van afstudeerscriptie: ZOEK.

DIT IS MIJN GROOTSTE FOUT:
Juli voor het laatst gebackup-ed.

Verwijderd

Alchemie heb je wel in de gaten dat met je search verzoek je ook aan vervuiling doet. Hou daar toch mee op man. We weten heus wel hoe we moeten zoeken hoor.... :9~

Verwijderd

Op zaterdag 30 december 2000 22:05 schreef ndsocg het volgende:
Alchemie heb je wel in de gaten dat met je search verzoek je ook aan vervuiling doet. Hou daar toch mee op man. We weten heus wel hoe we moeten zoeken hoor.... :9~
Het is Alchemy... Een hele zooi mensen weet dus niet hoe het werkt. Vandaar die nutteloze topics. :Z

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:17

MartNL

Mischien niet het stomste maar wel 1 van de stomste van mij was eergisteren
In het bios van de A7v de setting
byte merge = enable veranderd naar disable(niet doen)
daarna de competer uitgedaan en toen ik terug
kwam geen internetverbinding meer (kabel)
alles geprobeerd inclusief windows er opnieuw op heerlijk... daarna 3 uur met de helpdesk bezig geweest van @home lukte natuurlijk niet...toen ineens in een helder moment inmiddels 6 uur later ja hoor je raad het al setting veranderd alles oke...pffff
:(

Verwijderd

alchemie je mot nie zo zeiken joh .......maakt het nou uit als je het niet bevalt lees je deze topic toch nie .....loser...:r

Verwijderd

paard44 jij snapt het dus echt niet.

/me *sigh*

Alchemy out

Verwijderd

Ik heb inderdaad een aantal keren verkeerde dingen in getypt met de commando's format, del en copy (programma's die ik 2 jaar lang had gespaard weg!). Maar het meest stomme was toch wel een 486 SX 25 en een 486 DX 100 met elkaar verwisselen en je niet realiseren dat de een op 5 en de ander op 3,3 volt werkt. Oftewel de een ging heel langzaam en de ander deed het helemaal niet meer. :(

Wat ook niet handig was, maar wat ik niet zelf heb gedaan, is je netwerkkabel door het raam laten lopen. En dan wachten tot je moeder met een grote klap ht raam dicht doet.|:(

• JT

JT

VETAK y0

Leg het dan uit Alchemy.... :z

Ecodan warmtepomp

Verwijderd

Ik shudder helemaal van jullie..
Erg man al je scriptie shit weg.. |:( (sterkte)
en je nieuwe pIII/DUron/TB dood |:( (gecondoleerd)
ik heb nog niet iets ECHT stoms gedaan, behalve een ouwe 15" monitor op iemands poten laten vallen... Vond die gene niet leuk... :):P

Verwijderd

iets stoms
ja
vroeger in windows 3.11
verwijderen van de dir windows ;)
en later verwijderen van command.com
in windows 3.11 en geen bootdisk bij de hand hebben is ook leuk ;)
voor de rest tv kabel tegen pc houden en daar ging de aardlek schakelaar ;(

• DragonFly
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-08 22:34
Toch weer die topics lezen van knulletjes-die-ook-de-aan-en-uit-knop-van-hun-vaders-computer-gevonden-hebben-en-die-stomme-vragen-stellen-in-dit-forum-wat-eigenlijk-bedoeld-is-om-elkaar-te-helpen.

Ga spelen bij Fox-kids online!!!

Verwijderd

Een Athlon Classic kopen toen ent de Duron ging uitkomen ....

• Leipo
  • Niet online
eeuh mijn grootste fout is system.ini verneuken op mijn pa's PC toen ik de Nude versie van Lara Croft wilde instaleren :)

Verwijderd

1x mijn p166 verneukt met het uitschieten van een schoevendraaier

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 21:54
Als je jong en dom bent qua computers (was jaren terug) dan heb je nog wel eens de neiging om ongebruikte bestanden weg te gooien.
Dat had ik toen ik jong was ook op de 486 van mijn pa.

Hey, een bestandje genaamd himem.sys, dat kan wel weg.
Tja, na opstarten gebeurde er weinig :)
Was toen al een keer toevallig undelete in dos tegengekomen, en daar stond ie bij, undeleted en het werkte weer :D

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Heb gisteren uuren zitten puzzelen waarom mijn HD het niet meer deed. Radeloos...

Bleek zo'n veel te klein jumpertje fout te staan! Grrrr :(

Verwijderd

Op het werk van mijn vader te snel commando's achter elkaar getypt, waaronder del. --> root directory gewist. Het was een 286 (lang gelden dus), dus je kon vrolijk commando's typen die je nog niet zag omdat de veredelde rekenmachine nog bezig was met het vorige commando (in dit geval cd temp, maar dan als cd tenp gespeld ofzo). M'n vader heeft me voorgerekend hoeveel het heeft gekost om alles weer goed te krijgen: f 5000,- aan arbeidsloon (echt waar) |:(

Verwijderd

Een keer mobo van mijn pa's p100 verrot gemaakt (weet nog steeds niet hoe dit kwam)
was bezig een spel te installen en toen liep hij vast en toen gaf hij zo'n moederbord error na het rebooten:?
4 weken moeten wachten totdat mobo vervangen was:(

Verwijderd

Een Abit Siluro 256GTS kopen voor een Abit KA-7 mammaplank en er dan achter komen dat op mijn mammaplank geen Gayforce 2 kan draaien. Dat was nog niet eens het stomste. Het stomste was dat ik het bij Homeshop had gekocht. Zie shop survey

Verwijderd

voodoo1 kaartje vastgepakt terwijl ik nog helemaal statisch was (door wollen trui)
..
*tik*
kaartje naar de kloten...

• d-Frag
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

Een van de grotere fouten:

Een jaar of 2 terug heb ik op verzoek een p166 geoc'd naar 233 (was daar om een spelletje aan de gang te helpen ofzoiets).

Ging allemaal prima tot ik een week of 2 geleden werd gebeld, bleek het pc'tje dood te zijn gegaan :(
Nu heb ik al een paar keer gezeur aan mijn hoofd gehad of ik dat ding niet even kan repareren omdat ik hem dus geoc'd heb... |:(

Nu kan ik mij nog herinneren dat ik expliciet heb vermeld dat e.e.a. niet geheel zonder . op eigen risco was (het was toendertijd nogal een newbie op pc gebied).

Ga er denk ik wel langs omhem maar es profesioneel het bos in sturen ofzo.....

Tot zover mijn bijdrage in grootste fout (op oc gebied) :)

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

Verwijderd

Ooit eens een keer een voeding die in mijn scanner hoorde in mijn modem gedaan, begon gehoorlijk te roken dat modem... Maar hij was niet kapot! :)
Pagina: 1