Werk bij een afdeling IT-Support als "systeem beheerder". Dit heeft dus als voordeel dat ik over meerdere PC's kan bezitten waar ik op kan laten grazen
. Nu is het dus zo, om het een en ander aan mijn chef uit te leggen, ik goede argumenten nodig heb. Wie geeft me de "wapens"
om mijn chef zover te kunnen krijgen.
Ons wagenpark ziet er ongeveer zo uit.
5 x P750
7 x P266
2 x Sun Sparc
Plus een aantal P200 en P166.
Tevens hebben wij laatst een GROTE SERVER kast van DELL binnengehad (wat daarin zit
Maar het zal ZEKER :9~:9~ zijn)
Deze machines hebben alleen geen I-net verbinding. Dus ze zouden StandAlone moeten grazen en ik zou ze thuis moeten "flushen" (Is wel perfecto voor mijn stats
)
Kan iemand ook iets vertellen over de stabiliteit van dit proggie (verschillende porten). En hoe ik dan het makkelijkste een standalone versie zo kan instellen dat deze een file van max. 5 Mb aanmaakt die ik naar huis kan meelen. Zodat ik thuis kan flushen ?
Geef me goede argumenten en dan kunnen we DPC in rank laten stijgen !!!!
Ons wagenpark ziet er ongeveer zo uit.
5 x P750
7 x P266
2 x Sun Sparc
Plus een aantal P200 en P166.
Tevens hebben wij laatst een GROTE SERVER kast van DELL binnengehad (wat daarin zit
Deze machines hebben alleen geen I-net verbinding. Dus ze zouden StandAlone moeten grazen en ik zou ze thuis moeten "flushen" (Is wel perfecto voor mijn stats
Kan iemand ook iets vertellen over de stabiliteit van dit proggie (verschillende porten). En hoe ik dan het makkelijkste een standalone versie zo kan instellen dat deze een file van max. 5 Mb aanmaakt die ik naar huis kan meelen. Zodat ik thuis kan flushen ?
Geef me goede argumenten en dan kunnen we DPC in rank laten stijgen !!!!