Info gevraagd.

Pagina: 1
Acties:

• o0SmOkE0o
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Werk bij een afdeling IT-Support als "systeem beheerder". Dit heeft dus als voordeel dat ik over meerdere PC's kan bezitten waar ik op kan laten grazen ;). Nu is het dus zo, om het een en ander aan mijn chef uit te leggen, ik goede argumenten nodig heb. Wie geeft me de "wapens" >:) om mijn chef zover te kunnen krijgen.

Ons wagenpark ziet er ongeveer zo uit.
5 x P750
7 x P266
2 x Sun Sparc :9~
Plus een aantal P200 en P166.
Tevens hebben wij laatst een GROTE SERVER kast van DELL binnengehad (wat daarin zit :? Maar het zal ZEKER :9~:9~ zijn)

Deze machines hebben alleen geen I-net verbinding. Dus ze zouden StandAlone moeten grazen en ik zou ze thuis moeten "flushen" (Is wel perfecto voor mijn stats 8-))

Kan iemand ook iets vertellen over de stabiliteit van dit proggie (verschillende porten). En hoe ik dan het makkelijkste een standalone versie zo kan instellen dat deze een file van max. 5 Mb aanmaakt die ik naar huis kan meelen. Zodat ik thuis kan flushen ?

Geef me goede argumenten en dan kunnen we DPC in rank laten stijgen !!!!

• Lord_Thunderball
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-01-2013

Lord_Thunderball

oohh Scary

Allereerst zou ik je chef, niet je motto laten lezen op deze site, schrikt zo af. Maar als het goed is staat er op www.dutchpowercows.org een brief waar je misschien al een hoop overtuigende argumenten voor je chef uit kan halen!

rc5 Stats || Matrix info

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:26
Als je nou ff je serial van je Dell post
(ordernummer mag ook ;-)
Ga ik voor je kijken wat voor machine het is....

Raymondw
Team : [DPC]Dell Powered Computing

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Verwijderd

gewoon het feit dat er zoveel mensen aan mee doen, en dat tientallen systeem beheerders dit al een tijdje doen.

het kan geen kwaad om een client te draaien op je pc, en het beinvloed de snelheid ook niet.

Verwijderd

Sterker nog, het is juist goed, want ...(here we go again :))