Toon posts:

[XP] Xp installatie en reboot problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De ellende is allemaal begonnen nadat ik op mijn pc service pack 2 wou installeren.
De installatie van het service pack gaf opeens het probleem dat ie een bestand niet kon lezen :? Dus heb ik handmatig het bestand opgezocht en opnieuw aangegeven. Dit hielp niet dus heb ik voor bestand overslaan gekozen. Installatie ging weer verder. Even later exact het zelfde probleem... Toen moest ik de installatie afbreken en ging service pack 2 zichzelf verwijderen.
Toen kwam de de foutmelding dat het deïnstalleren niet goed was gegaan en xp mogelijk niet goed meer zou werken.
En ja explorer liep steeds vast en kreeg ook telkens een blauw scherm met vage foutmeldingen.

Dus format c: gedaan.
En xp opnieuw geinstalleerd... Dit ging ook al niet goed nu kreeg ik het probleem dat de setup bepaalde bestanden op cd-rom niet kon vinden en/of dat station c beschadigd is.

Nu is het zover dat ik xp aan de praat heb gekregen.
Maar als ik me aanmeld krijg en ergens op klik krijg ik telkens dat zelfde rare blauwe scherm als in het beging met een foutmelding waarna de pc meteen reboot |:(
Ik krijg hem trouwens wel in de veilige modus opgestart.

Verder heb ik bij het opstarten in het bios een foutmelding van
S.M.A.R.T over mijn harde schijf dat ie mogelijk binnenkort kapot gaat. Dit bericht krijg ik al een maandje of 2 dus :?

[Specs]
AMD XP3200+
Moederbord A7V8X
Geforce 2 7200 Ti

Zit nu echt op het punt waar ik niet weet wat ik verder nog kan doen :|
Alvast bedankt

Verwijderd

ziet eruit alsof je schijf kapot is...Wat staat er precies op dat blauwe scherm?

Verwijderd

Topicstarter
Dat kan ik niet lezen omdat de pc meteen reboot.
Zie de foutmelding maar voor halve seconde denk |:(

Ben al bezig om automatisch opstarten bij foutmeldingen uit te schakelen maar dat lukt niet vanwege een niet actieve alerter service :(

Verwijderd

Topicstarter
Heb inmiddels een fout melding kunnen lezen...
Driver IRQL Not Less or Equal