Keyboard kapot? Linkerpijl blijft "hangen" in spellen.

Pagina: 1
Acties:

• Entity_Razer
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-04 09:54
Ok, ik zit met het volgende probleem:
Ik heb nog zo'n oud commodore toetsenbord, en dit werkte PERFECT tot gisteren. Ik installeer GTA: Vice city, speel wat enzo en alles werkt perfect.

Ik had al 3 dagen geleden de ATI catalyst 4.9+control center+ .net machine geinstalleerd en alles werkte perfect.

Ik kom zonet terug van school en in games enkel, dus niet Windows ofzo, is het precies of men linkerpijlknop wordt continu ingedrukt. en dit is niet in maar 1 spel, neenee, al men spelletjes hebben dit dus. Nu zei iemand dat dit een probleem was in de driverd dat naar't schijnt kan verholpen worden door ?Num Lock af te zetten, ik zet num lock af, mm probleem blijft...

Ik heb al grafische settings op zo goed al sniets gezet,en het probleemblijft aanwezig, ik ben ten einde raad en alvorens me een nieuw toetsenbord aan te schaffen kwam ik toch eerst maar eens horen wat jullie denken van dit probleem.

BTW, als je zegt Kapot, zou je me dan ook eens een aanrader kunnen geven? ik dacht zelf aan zo'n zwart logitec multimedia toetsenbord. zijn naar horen zeggen zeer goed

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
misschien blijft ie wel hangen door wat vuil ofzo, je zou em ff open kunnen maken om schoon te maken en dan kijken of je nogsteeds dat probleem hebt

mocht is toch kapot zijn kan ik je dat logitech toestenbord zeker wel aanraden, typ dit namelijk van hetzelfde bord :)

Verwijderd

Hij kan idd kapot zijn, geef eens een scherpe tik (een vinger,geen klap) op de toets.

Over een evt vervangend TB, die logitech is zeer goed (heb hem zelf)
maar ligt in vergelijking met de meeste andere tobo's nogal vlak op je bureau.
Ik was na een dag of wat eraan gewend ,een maat heeft hem erchter teruggebracht naar de shop, hij wende er niet aan.

Dus ff proberen in een gewone winkel,voordat je hem in de pricewatch bij de goedkoopste besteld. >:)