Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-11 19:41

jbr

Right back @ ya

Topicstarter
Op het moment dat je een instelling wijzigt bij een Nokia (bijvoorbeeld Toetsenbord unlocken) krijg je een melding terug op je scherm ("Toetsen actief") wat 2 seconden blijft staan en waardoor je dus niet door kunt. Nu weet ik dat deze terugmelding belangrijk is, maar het duurt me vaak even te lang, want op een gegeven moment weet je wel wat er staat en/of gebeurt met je telefoon als je een functie selecteert. Wat ik veel liever zou hebben is dat er op het moment van een wijziging een piepje te horen is en dat er geen status melding in het scherm verschijnt. De vraag is echter: is dit mogelijk?

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Misschien is het mogelijk om de "rode toets" (ophangen) te kiezen om zo de melding weg te drukken.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Choxo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-11-2023

Choxo

n\o/ne

Ja dat lukt (iig met mijn nokia6230)

×××

Verwijderd

hm?

als ik mn toetsen unlock druk op de ''vrijgeven'' en dan op * en dan nog een x op de middelste toets dan springtie gwoon op normaal ;)

foon=N6230

• NL_NaToR
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:55
6310 heeft exact het zelfde ..... unlock + rood is meteen beeld :D

• jbr

jbr

Right back @ ya

Topicstarter
Jullie hebben gelijk, en ik had er ook bij moeten vermelden dat ik dat al wist, maar dat is eigenlijk niet wat ik vraag. Ik wil ipv dat schermpje alleen een piepje horen en die melding niet te zien krijgen (ik weet welke optie ik kies, dus ik hoef het niet 2 seconden in beeld te zien - bovendien wordt de telefoon onvoorspelbaar als ik tussentijds op de "rode toets" zit te drukken).

Er moet waarschijnlijk dus getweakt worden... kan dat en zo ja: hoe?

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Als het geen instelling is kan het niet. Of je moet de firmware van 't ding haxx0ren maar da's tricky ;)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• jbr

jbr

Right back @ ya

Topicstarter
Het is geen instelling, dus hoe kan ik die firmware hakken?

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Niet, dat was een grapje :P

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Pagina: 1