Tja, m'n pc hielt er een week geleden mee op. Toen ik hem aanzette werkte niets meer. Dus heb ik getest met een andere 3d-kaart, maar toen bootte die nog niet. Ik heb jammer genoeg geen ander moederboard om te testen.
Ik heb al veel dingen geprobeert, waaronder :
- Cpu eruit er weer in
- Mem eruit er weer in
- Alle overbodige zooi eraf
- Bios Clear
- Geheugen snelheid omlaag ( dmv jumper ).
- CPU eruit, en booten ( dan geeft hij aan no cpu installed ).
- Mem eruit, en booten ( hij geeft dan neits aan, terwijl hij normaal dan begint te piepen ).
Ik neem aan dat m'n mobo dan kapot is, alleen ik moet het zeker weten voordat ik een ander moederboard ga kopen. Ik heb verder geen brandlucht geroken oid. Alleen het lijkt wel of m'n cpu net een heeeeeeeeeeeeeeeel klein hoekje van de core mist.
Kan iemand me uit de brand helpen ? Ik ben atm nog druk bezig een mobo te lenen van iemand zodat ik kan testen wat het nou pcies is.
Ik heb al veel dingen geprobeert, waaronder :
- Cpu eruit er weer in
- Mem eruit er weer in
- Alle overbodige zooi eraf
- Bios Clear
- Geheugen snelheid omlaag ( dmv jumper ).
- CPU eruit, en booten ( dan geeft hij aan no cpu installed ).
- Mem eruit, en booten ( hij geeft dan neits aan, terwijl hij normaal dan begint te piepen ).
Ik neem aan dat m'n mobo dan kapot is, alleen ik moet het zeker weten voordat ik een ander moederboard ga kopen. Ik heb verder geen brandlucht geroken oid. Alleen het lijkt wel of m'n cpu net een heeeeeeeeeeeeeeeel klein hoekje van de core mist.
Kan iemand me uit de brand helpen ? Ik ben atm nog druk bezig een mobo te lenen van iemand zodat ik kan testen wat het nou pcies is.