Toon posts:

Divx op tv kijken??

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een videokaart met tvout en nou vraag ik me af kan ik ook me divx dan opp me tv kijken?

Zo ja hoe doe ik dat dan?

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 12:37
ja dat kan,
gewoon aansluiten, tv inschakelen als output medium en spelen die hap :D

Verwijderd

Gewoon met scart kabel d8 ik zo. Ik heb een tv en daar kan ik het ni op aansluiten GRBLRBLRB... Daarom maar kaart zonder tvout genomen =)

• The_Ghost
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-01-2021

The_Ghost

To beer or not to beer........

Doe het zelf met de G400 dual, moest ff verloopje hebben van tulp naar scart.... was helaas alleen nog maar in mono...
dan het geluid maar door de versterker pompen :) klinkt beter, en is leuker voor de buren >:)

Get your copy of the web: 'copy http://*.* a:'

Verwijderd

Yep heb ik ook heb alleen geen tv out maar een televiewer het kasie kost 400,- en kan tot 1280x1024 aan op 32bit op het kassie zit onderandere zoom functies op. En heb natuurlijk een goeie scart kabel met dolby surround ondersteuning !! Goed paktje om divx films op te nemen op je videorecorder !!

Verwijderd

400 piek alleen voor een televiewer.. tsk tsk
voor die prijs heb ik een mx met video out gekocht!

Verwijderd

Kabel kopen (tv) en inpluggen in je v-kaart en draaien maar. :9~

Verwijderd

moet die scart een In of OUT wezen

• LiGHtNiNG!
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 18:09

LiGHtNiNG!

(tm) since 1985, build in &#03

In verglijking met de Matrox DualHead's zijn alle andere TV-outs maar knullige low-cost "oplossingen". [feit]

Laat maar.. .

Verwijderd

Op vrijdag 29 december 2000 14:55 schreef OGKILLER het volgende:
moet die scart een In of OUT wezen
IN het signaal gaat je tv in snap je?
Ik heb trouwens een svhs -> scart converter
en daar zit gewoon een schakelaar op zodat je hem voor in en output kunt gebruiken.
Helaas heb geen tv-in, maargoed dat komt nog wel een keertje.

Verwijderd

Lightling heeft helemaal gelijk, geen ander kan een G4x0 Dual Head evennaren!!!

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:12

cue

De televiewer kost maar 200,- hoor :z

Verwijderd

ik heb ook een tv out (viper II) maar zodra ik dan ook beeld naar mn tv laat lopen, krijg ik op mn gewone monitor nog maar een schermpie van 640 x 480 is er een mogelijkheid dat ik beide schermen op 1024 x 768 laat draaien ??

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:51

4POX

Everybody is wired

Op zaterdag 30 december 2000 14:09 schreef pointer het volgende:
ik heb ook een tv out (viper II) maar zodra ik dan ook beeld naar mn tv laat lopen, krijg ik op mn gewone monitor nog maar een schermpie van 640 x 480 is er een mogelijkheid dat ik beide schermen op 1024 x 768 laat draaien ??
Wat je op je monitor zit is het zelfde signaal wat naar je TV toe gaat. Een tv kan namelijk geen 1024 aan.. En een tv is 50 HZ..

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

maar ik heb een breedbeeld tv met 100 hz.
Ik krijg hem wel volledig scherm op 100 hz.
Alleen nu is mijn probleem dat mijn monitor maar een veel kleiner beeld laat zien.
Is er een mogelijkheid dat ik mijn monitor ook nog full screen kan krijgen ?

Verwijderd

Moet je maar eens kijken nar het proggie tvtool. Werkt perfect om TV en monitor tegelijk aan te hebben. Link:

http://www.tvtool.de/index_e.htm

Verwijderd

Op vrijdag 29 december 2000 15:44 schreef Cue het volgende:
De televiewer kost maar 200,- hoor :z
hey waar kan je z'n televiewer kopen???

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:42
Ja dat wil ik ook wel is weten, heb namelijk een videokaart zonder TV-out, en heb nu de mogelijkheden van 405 the movie ontdekt ;)

Flickr | Lego collectie

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Zelf heb ik een Asus V6600 Deluxe kaart, en DiVX'en op TV kijken is echt 10x relaxter dan op de monitor. Kwaliteit is goed, maar gewoon in Windows werken via TV dat gaat niet echt goed. Is niet zo goed leesbaar, maar ja, daar heb je dan je monitor nog voor.. :)

Verwijderd

Soldeerbout opwarmen...
Cinch-plug op goede coaxkabel solderen, andere einde op scart-stekker: buitenkant op pin 17 en binnen op pin 20.
Wil je ook nog geluid: stereo mini-jack op dubbel afgeschermd dubbel snoer, andere einde op scart-stekker: links(wit) op pin 6, recht (rood) op pin 2 en beide massadraden (afscherming) op pin 4.
Klaar!

Nog ff vraaggie: ik heb helemaal geen beeld op monitor als ik in TV-modus zit (6800 DLX).
Ik ga nog ff kijkuh op link hierboven.

• Valium
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-08 14:08

Valium

- rustig maar -

Op zaterdag 30 december 2000 18:40 schreef pointer het volgende:
maar ik heb een breedbeeld tv met 100 hz.
Ik krijg hem wel volledig scherm op 100 hz.
Alleen nu is mijn probleem dat mijn monitor maar een veel kleiner beeld laat zien.
Is er een mogelijkheid dat ik mijn monitor ook nog full screen kan krijgen ?
Een 100Hz breedbeeld-TV laat gewoon 2x hetzelfde beeld zien. Hij krijgt nog steeds een 50Hz inputsignaal. Dus het is logisch dat je monitor wel een 50Hz beeld laat zien.
Full screen op je monitor kun je door via de knopjes op je monitor (OSD) gewoon het beeld te vergroten.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

TV-Out van mijn oude G400 DH is inderdaad echt super goed!! Maar de TV-out van mijn V7700 Deluxe is ook lang niet slecht.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

marvel G400

Verwijderd

Maar hoe stel je dan je primare beeldscherm in voor een TV... en DVDmax werkt dat alleen maar met dvd..??? ... en hoe laat je anders een divx op je 2 monitor(tv) lopen...

• MADSMILE
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-08 09:00

MADSMILE

Perl 4 life

Ik heb ook een televiewer en ben hier zeer tevreden over . Je kunt die kastjes kopen bij mycom of bij een vobis kosten daaro ook rond de 199 piek :7

"Perl 4 Life"

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb een Hercules 3D Prohpet II GTS Pro en ik heb een svideo kabel en mooi beeld op de 100Hz teevee, maar werkt dat proggie ook op mijn videokaart?

• The_Ghost
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-01-2021

The_Ghost

To beer or not to beer........

Op zondag 31 december 2000 19:24 schreef niemand het volgende:
Maar hoe stel je dan je primare beeldscherm in voor een TV... en DVDmax werkt dat alleen maar met dvd..??? ... en hoe laat je anders een divx op je 2 monitor(tv) lopen...
primair kan nie op TV out....
dvdmax moet wel werken.... is alleen een overlay principe... overlayt ie gewoon je secundaire beeldscherm met de film... heb et zelf nog niet geprobeerd hoor, maar het zou moeten kunnen.

Get your copy of the web: 'copy http://*.* a:'

Pagina: 1