Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik op zeer korte termijn een Nokia 7610 ga aanschaffen (ligt geheel en al van Vodafone af), ben ik op zoek naar een goede bluetooth headset. Mijn voorkeur gaat uit naar Jabra, omdat ik daar veel positieve dingen over hoor. Niettemin ben ik erg benieuwd naar jullie ervaringen met bleutooth headsets om zo een goede keus te kunnen maken.

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:24
Ik heb een Jabra headset bij mijn SE T610 en mijn Nokia 6310. Het beviel mij niet, de afstand moet vrij klein zijn tussen telefoon en headset, en als ik mijn telefoon in mijn zak had, en ik liep met de headset stoorde het als een gek. In de auto werkte het redelijk, maar er zat geen autolader bij, wat betekende dat ik een lege headset had als ik moest bellen.
Ik heb maar een carkit aangevraagd voor mijn 6310 en mijn T610 aan m'n vriendin gegeven, die is er wel blij mee, laad em elke avond netjes op en belt niet zoveel dus dan kan het wel.
Kortom voor luie mensen die veel bellen geen oplossing, voor iemand die niet veel belt en het opladen wel bijhoud is het een mooie oplossing.

Verwijderd

Topicstarter
Welk type Jabra had je dan? Ik begrijp dat de nieuwe Jabra headsets het redelijk lang volhouden, de Jabra BT250 bijvoorbeeld (tot 8 uur gesprekstijd en tot 240 uur standby, aldus de website). Deel dat door de helft en dan werkt het toch nog steeds perfect?

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-11 15:51

JT

VETAK y0

Ik heb een Philips, eigenlijk een Plantronics. Het geluid is redelijk goed, beetje aan de zachte kant. Er zit een noise-cancelling device op, wat inhoud dat hij geluid dat niet uit je mond komt maar van de omgeving niet wordt doorgezonden. Geen bullshit, dat bestaat al een tijdje op sommige koptelefoons :) Het werkt wel. Afstand kan makkelijk 4m zijn ofzo. Hij zit ook wel redelijk maar je wil er niet mee op straat gezien worden: ondanks dat hij redelijk zit, lijkt hij een beetje aan je oor te bungelen :P Goed voor in de auto. Elke dag ff een uurtje ofzo aan de lader.

[ Voor 4% gewijzigd door JT op 15-09-2004 13:14 ]

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:24
Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 13:12:
Welk type Jabra had je dan? Ik begrijp dat de nieuwe Jabra headsets het redelijk lang volhouden, de Jabra BT250 bijvoorbeeld (tot 8 uur gesprekstijd en tot 240 uur standby, aldus de website). Deel dat door de helft en dan werkt het toch nog steeds perfect?
Ik had de jabra BT200, ik bedoel dus dat als ik 'm 1 dag niet opgeladen had dat het dan over was, en dat vind ik vrij lastig (ik bel veel in de auto).

• Rum
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-02-2021

Rum

Ik heb een Bluetrek G2. Ik vind m prima! Hij is een stuk kleiner dan zo'n Jabra en de kwaliteit van het geluid is goed! Hoe lang hij mee gaat weet ik niet... dat hou ik niet bij... Ik gebruik m overigens niet in de auto, daar heb ik een gewone carkit, die had ik al. Het voordeel van de carkit vind ik dat ik dan nix aan mijn oor heb.

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-11 23:11
weet iemand misschien of er een 100m Bluetooth headset bestaat?
de transceivers bestaan wel (class 2 of 3, 20 of 80-100 meter) maar ik zoek een headset met dat bereik... voor SKYPE :D

• davhor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-11 17:39

davhor

www.fon.com

Rum schreef op 16 september 2004 @ 08:33:
Ik heb een Bluetrek G2. Ik vind m prima! Hij is een stuk kleiner dan zo'n Jabra en de kwaliteit van het geluid is goed! Hoe lang hij mee gaat weet ik niet... dat hou ik niet bij... Ik gebruik m overigens niet in de auto, daar heb ik een gewone carkit, die had ik al. Het voordeel van de carkit vind ik dat ik dan nix aan mijn oor heb.
Ik heb er 1 gehad van motorola....één en al elende hier. Continu als ik hem wilde gebruiken was de batterij weer op. Een als ik gebeld werd nam hij 9 van de 10 keer ook niet de telefoon op wat tot gevolg had dat ik gekke toeren moest uithalen om weer die telefoon snel tegen mijn hoofd aan te doen.

Heb nu overigens de nokia carkit bleutooth en die bevalt mij prima. Maar dat is natuurlijk alleen interessant als je een vaste en eigen auto hebt.

FON - WiFi for Everyone | Flickr

Verwijderd

Ik heb een BT200 van Jabra. In principe werkte hij prima met mijn T610 en ook nu met mijn 6230 gaat het goed. Tot 3 weken terug dan, toen begon hij vreselijk te kraken, leek op los contact in de headset zelf. Voordeel is dat Jabra 2 jaar garantie geeft, dus heb ik hem teruggebracht. Net gisteren een brief dat ik de headset weer kan ophalen (reparatie kosten 0 euro, maar ik weet ook (nog) niet wat er precies is uitgevoerd). -UPDATE volgt na het weekend-

edit:

De Bluetooth Headset van Jabra (BT200) is na meer dan een jaar kostenloos omgeruild voor een compleet nieuwe. Ik kreeg er nu zelfs een lader bij voor in de auto.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2004 07:54 ]

• iRob
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:08
Iemand ervaring met de MyCom Mobile Bluetooth Headset voor €50?

Deze wil ik samen met mijn Belkin BT stil gebruiken voor Skype namelijk...
Pagina: 1