Dit is het zoveelste topic over het vreemde fenomeen wat Windows XP/2K/2K3 last van schijnen te hebben. Men zegt dat je de file kan verwijderen via CMD en dat lukt ook. Hernoemen, verwijderen of verplaatsen. Soms wil het ook niet en dan moet je explorer afsluiten via taakbeheer en via taakbeheer CMD opstarten.
Ik word hier gek van dat het niet op de normale manier kan en ik ben het dan ook zat. Daarom heb ik besloten mezelf helemaal gek te zoeken op Google, Usenet en GoT.
Wat ben ik tot dusver tegengekomen?
- CMD truuk
- Twee AVI-files tegelijk verwijderen
- De AVI-preview uitzetten
- Een of ander soort 'Streaming'-iets (ik heb geen flauw idee wat hier bedoelt wordt)
Nu gezocht te hebben en gelezen te hebben totdat mijn brein er warm van werd en daarbij nog steeds geen duidelijke oplossing gevonden te hebben dacht ik aan het volgende:
1) Is er een andere truuk?
2) Is er een tool die dit kan oplossen?
3) Is het wellicht mogelijke een script ofzo te maken die de CMD oproept en de file
verwijderd/hernoemd/verplaatst
Ik word hier gek van dat het niet op de normale manier kan en ik ben het dan ook zat. Daarom heb ik besloten mezelf helemaal gek te zoeken op Google, Usenet en GoT.
Wat ben ik tot dusver tegengekomen?
- CMD truuk
- Twee AVI-files tegelijk verwijderen
- De AVI-preview uitzetten
- Een of ander soort 'Streaming'-iets (ik heb geen flauw idee wat hier bedoelt wordt)
Nu gezocht te hebben en gelezen te hebben totdat mijn brein er warm van werd en daarbij nog steeds geen duidelijke oplossing gevonden te hebben dacht ik aan het volgende:
1) Is er een andere truuk?
2) Is er een tool die dit kan oplossen?
3) Is het wellicht mogelijke een script ofzo te maken die de CMD oproept en de file
verwijderd/hernoemd/verplaatst
StabilityMatrix Discord -> (persistent invite linkje)