Toon posts:

VPN door VPN

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet op school een vpn verbinding maken met de school vpn server om op het internet te kunnen komen.

Nu heb ik thuis ook een vpn server staan en zou daar op school ook op willen komen.

Vraag is het mogelijk om via de school vpn een vpn connectie op te zetten met mijn thuis server?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Deze vraag past beter in NT; maar je geeft mij niet echte het idee dat je al erg veel zelf hebt onderzocht? Wellicht kun je eens beginnen met [google=VPN thru VPN] [search=VPN door VPN] :)

SA > NT

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Volgens mij moet zoiets gewoon kunnen, waarom probeer je het niet gewoon eens?

Verwijderd

Tunnel in een tunnel is voor zover ik weet gewoon mogelijk, zo werkte in principe de oude speedtouches ook als je over je adsl verbinding weer een vpn probeert te maken.

Maar wat heb je al geprobeerd? Krijg je foutmeldingen ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
de vpn client die wij op school gebruiken is Cisco VPN client v4.0.3
Als ik hierna onder windowsXP dus een nieuwe vpn verbinding wil gaan maken krijg je de foutmelding 419.

Verwijderd

En nu :?

Wij gaan dus echt niet voor jou opzoeken wat die foutmelding is, vervolgens je netwerkstructuur en -instellingen raden en een lijst met mogelijke oplossingen neerplanten.

Laat eerst maar eens zien dat je wat eigen initiatief wil tonen om dit op te lossen. Ga er dus zelf nog even mee kloten en open daarna een nieuw topic met daarin ongeveer driemaal zoveel informatie als je hier hebt gegeven.

Lees ook:
Starten van topics in NT *lezen*
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.