Toon posts:

Removel tool

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hier een pc en ik vermoed dat hij echt bom vol zit met virussen. Virusscanner draait niet meer en taakbeheer start niet meer op. ik heb geprobeerd met sophos via Dos te scannen maar hij scanned te weinig. ik heb ook van mcafee stinger removal tool gedraait die heeft er 12 weggehaald maar is wel beetje out of date.

nu is mijn vraag of iemand een andere removal tool of andere manier heeft om al die virussen eruit te krijgen. ik weet dat je format c kan doen maar wil toch eerst proberen om de virussen eruit te krijgen.

alvast bedankt

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Misschien met een online scanner als housecall?

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Je kan natuurlijk een online scanner gebruiken. :)
RAV-antivirus

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-12 17:14

De Nelis

en anders maar niet...

Wat ook een aardige is:
Panda Online Scan waar Mcafee het na liet vond deze er nog eens 25 :)

time is infinite, but each week is ten hours short..

Verwijderd

Als het echt lastig is,
trek ik gewoon de harde schijf uit en plug ik hem in een andere PC (met behulp van IDE naar USB omzetter. )

Ik zorg ervoor dat op die andere PC steeds een AV draait.
Virus Updates van die AV binnenhalen
en scannen maar!
JE kan natuurlijk ook online scan doen via Http://www.pandasoftware.com

Het grote voordeel hiervan is dat is dat het besmette besturingssysteem niet actief is. Hierdoor kan de AV altijd de virussen verwijderen uit bestanden, ook uit die bestanden die normaal actief zijn.

Verwijderd

Topicstarter
goed idee van dat online scan. alleen ik zit hier op mijn werk en ik ben niet van plan de pc in het netwerk te doen. of begrijp ik het nu verkeerd? ik kan ook tegen hem zeggen het thuis te doen maar als er sasser op zit gaat de pc weer rebooten.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2004 12:37 ]

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-11 18:12

Turkish

zhé germans

Je kan natuurlijk eerst sasser en blaster removal tools downloaden (oa. Symantec) eroverheen halen. Daarna een online test draaien en je weet alles. Op het moment dat windows wil afsluiten kan je in de commandline van XP altijd shutdown -a geven en dan sluit hij niet af ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de removel tool van mcafee stinger gedraait. daar zit als goed is ook sasser en blaster in. ik had net al geschreven dat online helaas niet een optie is. maar toch bedankt voor het idee. nog meer indeen zijn welkom

Verwijderd

twine, dit topic is veel te onduidelijk om echt concreet iets op te gaan leveren.
Een pc dat met zoveel malware geïnfecteerd is(geweest), daar staat in 95% van de gevallen nog wel wat op dat niet gedetecteerd wordt, dus het is eigenlijk het beste om de bak schoon te vegen.

Mocht je alsnog een nieuw topic willen openen, volg dan Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten op en geef duidelijk aan wat je al allemaal geprobeerd hebt. :)
Probeer dan ook een iets betere titel uit te zoeken.

Dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.