Deze draad staan in de nieuwspost toch wel een paar rare fouten (volgens mij dan).
Uit de nieuwspost:
Het ding heet zelfs : "The InfoStation® 10-bay 1U SCSI backplane enclosure"
Naar mijn mening wordt er door iemand stevig geblunderd, maar dan door Storcase zelf. Als je de twee linkjes uit de nieuwspost volgt krijg je tegenstrijdige informatie.
Uit de nieuwspost:
enDe StorCase InfoStation-storagebehuizing is intern voorzien van Serial ATA-interfaces en communiceert met de buitenwereld via Ultra320 SCSI of 2Gbps Fibre Channel.
Van de Storcase-site:Opmerkelijk is de keuze voor Serial ATA-technologie: het huidige aanbod van 2,5 inch Serial ATA-harde schijven is beperkt tot producten voor notebooks.
En als je dan een beetje verder kijkt, bij onder andere features, is het louter SCSI 320 wat de klok slaat, men heeft het nergens over SATA.This high-density enclosure supports up to (10) 2.5" SCSI Ultra320 SCA drives and incorporates features that assure flexibility for a variety of configurations.
Het ding heet zelfs : "The InfoStation® 10-bay 1U SCSI backplane enclosure"
Naar mijn mening wordt er door iemand stevig geblunderd, maar dan door Storcase zelf. Als je de twee linkjes uit de nieuwspost volgt krijg je tegenstrijdige informatie.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2004 11:47 ]