Toon posts:

Storcase-topic: Fouten in nieuwspost?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Deze draad staan in de nieuwspost toch wel een paar rare fouten (volgens mij dan).

Uit de nieuwspost:
De StorCase InfoStation-storagebehuizing is intern voorzien van Serial ATA-interfaces en communiceert met de buitenwereld via Ultra320 SCSI of 2Gbps Fibre Channel.
en
Opmerkelijk is de keuze voor Serial ATA-technologie: het huidige aanbod van 2,5 inch Serial ATA-harde schijven is beperkt tot producten voor notebooks.
Van de Storcase-site:
This high-density enclosure supports up to (10) 2.5" SCSI Ultra320 SCA drives and incorporates features that assure flexibility for a variety of configurations.
En als je dan een beetje verder kijkt, bij onder andere features, is het louter SCSI 320 wat de klok slaat, men heeft het nergens over SATA.

Het ding heet zelfs : "The InfoStation® 10-bay 1U SCSI backplane enclosure"

Naar mijn mening wordt er door iemand stevig geblunderd, maar dan door Storcase zelf. Als je de twee linkjes uit de nieuwspost volgt krijg je tegenstrijdige informatie.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2004 11:47 ]

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Ik wijs Femme even op dit topic, maar ik zie dit staan in de bron:
StorCase Launches InfoStation 10-Bay 1U SCSI & Fibre-to-SATA RAID Enclosures

Compact rack mount for 2.5" SATA drives supports demanding Ultra320 or Fibre applications.
Volgens mij gaat het wel degelijk om SATA-schijven, en gebeurt de communicatie met andere systemen (of zo:?) met scsi320
Technology, a world leader in data protective storage enclosures, today announced that it will be shipping InfoStation 1U RAID enclosures supporting the newest 2.5" Serial ATA (SATA) drive technology and SCSI or Fibre dual host connections.

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Verwijderd

Topicstarter
Jaja, dat staat op die eerste link die wordt gegeven, maar op de tweed link treffen we toch echt aan:
This high-density enclosure supports up to (10) 2.5" SCSI Ultra320 SCA drives
Wat moeten we nou geloven? Het is volkomen met elkaar in tegenspraak.

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Hmz, idd, volgens mij hoort die tweede link naar http://www.storcase.com/infostation/10_scsisata.asp te verwijzen

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Inderdaad. Gefixed.

Professioneel Hyves-weigeraar