Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:27

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Topicstarter
Als iemand zijn nummerherkenning uit heeft staan en mij op m'n mobiel belt zie ik "nummer onderdrukt". Maar soms wordt ik ook gebeld en zie ik totaal niks op het scherm. Geen nummer, geen tekst. Wat ik mij afvraag is: is dit dan ook een onderdrukt nummer? Of hoe doen ze dat dan? Want normaal zou ik toch iets verwachten, in de vorm van een nummer of "nummer onderdrukt".

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

het is idd mogelijk door zonder nummerweergave (ik bedoel dan zonder enig signaal van nummerweergave) te bellen. Dit doet KPN o.a soms bij gebruik van de "5"-terug-bel-toets.
Maar van de TS meer info geven over wie hem belt? Of zijn het gewone privetelefoontjes?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:27

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Topicstarter
@AW_Bos: ik weet niet wie mij dan belt, aangezien ik telefoontjes zonder nummer niet opneem.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Microkid schreef op 15 september 2004 @ 10:35:
@AW_Bos: ik weet niet wie mij dan belt, aangezien ik telefoontjes zonder nummer niet opneem.
Hoe wil je er dan achter komen wat er aan de hand is :o
Je post hier een "probleem" wat voor jou geen probleem is omdat je er toch niks mee doet.

offtopic:
overigens vind ik het nogal dom om telefoontjes zonder nummer niet op te nemen, er zijn genoeg mensen die hun nummer niet aan iedereen willen geven, en ook sommige bedrijven met vage centrale's sturen geen nummer door. Maargoed dat moet je zelf weten natuurlijk ;)

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Erkens schreef op 15 september 2004 @ 10:38:
[...]
Hoe wil je er dan achter komen wat er aan de hand is :o
Je post hier een "probleem" wat voor jou geen probleem is omdat je er toch niks mee doet.
De TS zegt helemaal niet dat het een probleem is, hij is alleen nieuwsgierig hoe dat gedaan wordt.

Maar het zou idd wel handig zijn om die op te nemen en dan te vragen aan degene waarom je niks op jou scherm ziet.

[ Voor 16% gewijzigd door Ruzor op 15-09-2004 10:43 ]

[This is what you get when you mess with us]

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Ruzor schreef op 15 september 2004 @ 10:42:
[...]

De TS zegt helemaal niet dat het een probleem is, hij is alleen nieuwsgierig hoe dat gedaan wordt.
Zie je die quotes om "probleem" ;)
Daarnaast is zonder dat soort info vrij weinig te zeggen dan alleen maar gokken wat er aan de hand is :)

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Erkens schreef op 15 september 2004 @ 10:44:
[...]
Daarnaast is zonder dat soort info vrij weinig te zeggen dan alleen maar gokken wat er aan de hand is :)
Het is wel belangrijk, maar niet cruciaal :) Misschien dat er meer mensen zijn die dat hebben (gehad) en weten hoe het komt :P

[This is what you get when you mess with us]

Pagina: 1