Toon posts:

[WinXP] Locatie onder 'Mijn netwerklocaties' verwijderen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb in Explorer onder het kopje 'Mijn netwerklocaties' een aantal dingen staan:
- Volledig netwerk
- delen op Laptop (xxxx)
- Mijn websites bij MSN
- publiek op homedrive.home.nl
- SharedDocs op xxxxx

Nu wil ik die tweede (delen op Laptop (xxxx)) verwijderen, als ik er op klik, doet'ie een tijd niets, en daarna komt er een foutmelding dat ik op de pc niets te zoeken heb.

Heb mijn registry al doorzocht, de search op GoT gebruikt en Google geprobeerd, maar kom er maar niet achter hoe ik dit kan doen.

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-04 16:19
Probeer eens een rechterklik te doen.. Of eenmaal klikken i.p.v. openen. Ik heb nooit problemen gehad om die locaties te verwijderen.

Verwijderd

Topicstarter
Als ik er één keer op klik, of het nu rechtermuisknop of linkermuisknop is, gaat ie kijken of er iets in die folder staat, en vervolgens blokkeerd WinXP een tijdje waarna ik de melding krijg dat ik geen rechten heb in die folder.

Dus hij staat daar maar voor niets, en wil'em graag uit dat lijstje hebben :-(

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 21:01:
Als ik er één keer op klik, of het nu rechtermuisknop of linkermuisknop is, gaat ie kijken of er iets in die folder staat, en vervolgens blokkeerd WinXP een tijdje waarna ik de melding krijg dat ik geen rechten heb in die folder.

Dus hij staat daar maar voor niets, en wil'em graag uit dat lijstje hebben :-(
Lukt het ook niet via "verkenner" of "total commander"? zo is het mij een keer geluk om een bestand te verwijderen, die ik anders niet kon aanraken.

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Misschien niet zo slimme opmerking van mij, maar je weet het niet :) heb je wel voldoende rechten ? (admin).

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Verwijderd

Topicstarter
Yohann!s schreef op 15 september 2004 @ 21:06:
Misschien niet zo slimme opmerking van mij, maar je weet het niet :) heb je wel voldoende rechten ? (admin).
Ben zelf altijd administrator, dus qua rechten zit'et wel goed.

Verwijderd

Topicstarter
LifeTecH schreef op 15 september 2004 @ 21:04:
[...]
Lukt het ook niet via "verkenner" of "total commander"? zo is het mij een keer geluk om een bestand te verwijderen, die ik anders niet kon aanraken.
Het gaat hier niet om het verwijderen van een bestand, maar het verwijderen van een naam van een share op een machine die niet meer te benaderen is.
En de hele pc is niet meer te benaderen...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2004 18:00 ]

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2025

Belgar

Archmaster ranzige code..

mischien kun je proberen: 'automatisch herstellen van netwerk verbindingen' uit te schakelen en dan alsnog te proberen. Bij mij geeft het in ieder geval geen probleem.

...Als het maar werkt

Pagina: 1