Toon posts:

PSU Lijnen

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
+3,3 V - 28A
+5,0 V - 30A
+12,0 V - 34A

-5 V - 0,3A
-12 V - 0,8A
+5 V sb - 2A

Heb dus een voeding gekocht, ATX - 500 Watt PSU - Levicom VisiblePower
met de bovenstaande Amperes op die lijnen..

Sterke voeding?

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-02 16:14
Waarom vraag je dit?
Wat heeft dit met doc te maken?
Is dit een vraag of een advies?
Of is dit een pats topic over je voeding, laat ik je dan ff uit de droom helpen:
Mijn enermax 460w heeft deze amps:
5v: 35amp
3,3v: 35amp
12: 33amp

Kan deze dicht?

[edit]
Aan je aantal postings te zien weet je onderhand wel dat dit niet de bedoeling is @GoT....

[ Voor 17% gewijzigd door El Snorro op 15-09-2004 09:25 ]

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Wat wil je met deze draad ????

Waarom doe je dit openen ??? Je zou onderhand wel moeten weten dat dat niet moet....

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Verwijderd

Topicstarter
wou alleen ff weten of deze voeding oke was of niet.. never mind, sluit hem maar..

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 10:04:
wou alleen ff weten of deze voeding oke was of niet.. never mind, sluit hem maar..
Ok :) De PSU geeft op dit moment nette voedingen, maar een computer voeding zal in den beginnen altijd wel aardige voltage's geven alleen zal een voeding pas echt zijn kwaliteit laten zien op de langere termijn... Als er goedkopere onderdelen zijn gebruikt dan zal deze het ook sneller begeven...

Overigens is dit meer wat voor het topic: Welke voeding heb ik nodig? Deel 6 met meer informatie en meer vragen want dit is gewoon heel erg minimaal...

[ Voor 14% gewijzigd door Apen-nootjes op 15-09-2004 10:33 ]

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-01 04:06
wat dacht je van het "Welke voeding heb ik nodig" topic ? ;)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Ok, deze kan nu ook wel dicht..

Al moet ik eerlijk zeggen dat de reacties van de doc-regulars hier me een beetje tegenvalt. De 2e reactie van apen-nootjes is zoals het hoort.. De eerste reacties zijn werkelijk bedroevend.

Voor de topicstarter: Neem in het vervolg even de tijd voor een goede topicstart. Zoals je ziet is dit niet echt duidelijk en niemand snapt waar je heen wilt. Neem verder ook nog even de tijd om te zoeken of er al iets over het onderwerp te vinden is, en zoals je ziet is er al een groot topic over :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.