software niet geinstalleerd maar wordt weergegeven in WINXP

Pagina: 1
Acties:

• saxion
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08-2023
Hallo,

Ik heb laatst mijn gebruikersaccounts van winXP gebackupped en vervolgens de schijf geformateerd. Nu heb ik de gebruikersaccounts weer teruggezet en alles doet het weer goed. Alleen in software in het config.scherm wordt software weergeven maar deze heb ik niet geinstalleerd en staat er ook niet op.
Als ik vervolgens de software in config.scherm-->software wil verwijderen kan die de resource file niet vinden. Hoe kan ik deze troep dan uit windows krijgen??

Bedankt!

[ Voor 3% gewijzigd door saxion op 15-09-2004 09:05 ]

check de homepage button> ICT portal: techtuts.host.sk

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Probeer eens de TweakUI van Microsoft, daarmee kun je entries in de sofware lijst veranderen of verwijderen.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:29

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Kijk even in de FAQ, daar staat hoe je windows messenger moet verwijderen. Ik denk dat je met dat trucje ook bij jou wel een eind op weg moet komen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• saxion
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08-2023
ik heb alle 2 de methodes geprobeerd, echter zonder resultaat.
In tweakUI kan ik helaas niet vinden hoe ik software entries moet verwijderen en de manier van messenger werkt helaas niet. Hij vraagt bij het verwijderen om een installatiebestand maar die kan die niet vinden. Ik denk dat het een register probleem is??

check de homepage button> ICT portal: techtuts.host.sk