"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Probeer hem is op 75hz te zetten ipv 60hz - dat wil bij nog wel is een flinke slok schelen
Hmm, dacht dat er stond tft ipv ft. Je kan sowieso de refreshrate iets hoger zetten (naar 85) maar weet nu niet meer zeker of dat helpt
Hmm, dacht dat er stond tft ipv ft. Je kan sowieso de refreshrate iets hoger zetten (naar 85) maar weet nu niet meer zeker of dat helpt
[ Voor 46% gewijzigd door Steven op 15-09-2004 01:19 ]
Verwijderd
Meen me te herinneren dat er een goedkope laag fosfor in werd gebruikt. Dit probleem deed zich ook voor bij het merk CTX. Wanneer je niet "degaused" met die schermen, demagnetiseren dus, dan word zo een schermpje gauw slecht. De Iiayama monitoren kunnen hier beter tegen en bij mij werd die pas na 7 jaar slecht, VMP-450.
Als ik jou was zou ik lekker een nieuw schermpje halen, want je verpest echt je ogen zo en levert vaak meer hoofdpijn op. Een TFT nu is zeker aan te raden, een wereld van verschil.
Succes
Als ik jou was zou ik lekker een nieuw schermpje halen, want je verpest echt je ogen zo en levert vaak meer hoofdpijn op. Een TFT nu is zeker aan te raden, een wereld van verschil.
Succes
nieuw schermpje is wel weer $$$ toch wel een hoge afschrijving dan zo'n lg
Tja tft gamen doe ik toch eigenlijk niet meer nou tja geeft stof tot nadenken...
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!