[LG915ft] onscherp in het midden

Pagina: 1
Acties:

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10-08 10:36

steveman

Comfortabel ten onder

Topicstarter
De search leverde alleen antieke resultaten op deze monitor en in de faq heb ik niets gezien over de onscherpte die ik bedoel.

Het viel me laatst op dat wanneer ik een lappie tekst lees in een venster ik deze altijd naar de zijkant verplaats. een rij met ---- tekens over het hele scherm ziet het er overdreven zo uit: ----------============------------ Onscherp in het midden dus, maar is hier iets aan te doen?

Ik heb al met de instellingen van de monitor lopen stoeien, maar volgens mij heb ik alles wel goed staan. Is hier iets aan te doen?

Overigens zit er geen garantie meer op, gekocht in 2001.

Leadtek gf4400
win XP
verschillende detonators geprobeerd

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-07 13:28
Probeer hem is op 75hz te zetten ipv 60hz - dat wil bij nog wel is een flinke slok schelen

Hmm, dacht dat er stond tft ipv ft. Je kan sowieso de refreshrate iets hoger zetten (naar 85) maar weet nu niet meer zeker of dat helpt :)

[ Voor 46% gewijzigd door Steven op 15-09-2004 01:19 ]

Verwijderd

Meen me te herinneren dat er een goedkope laag fosfor in werd gebruikt. Dit probleem deed zich ook voor bij het merk CTX. Wanneer je niet "degaused" met die schermen, demagnetiseren dus, dan word zo een schermpje gauw slecht. De Iiayama monitoren kunnen hier beter tegen en bij mij werd die pas na 7 jaar slecht, VMP-450.

Als ik jou was zou ik lekker een nieuw schermpje halen, want je verpest echt je ogen zo en levert vaak meer hoofdpijn op. Een TFT nu is zeker aan te raden, een wereld van verschil.

Succes :)

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10-08 10:36

steveman

Comfortabel ten onder

Topicstarter
:/ ...

nieuw schermpje is wel weer $$$ toch wel een hoge afschrijving dan zo'n lg ;(

Tja tft gamen doe ik toch eigenlijk niet meer nou tja geeft stof tot nadenken...

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!