Wat allemaal nodig voor subteam?

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-05 16:57
Zoals sommigen al weten wil ik dus al een tijdje een subteam oprichten voor de Belgjes onder jullie.
Nu, aangezien ik zelf geen static ip en van die dingen heb moet ik dus ergens webspace gaan halen.. dat wil ik nu dus zo snel mogelijk doen. Maar eer ik een provider kies moet ik dus wel weten wat ik allemaal moet kunnen runnen voor zo'n proxy en stats..
Voor die proxy moet ik al een virtual server hebben zekers? Of is dat zelfs niet voldoende? (heb je met v-server wel alle ports??)
Je begrijpt ongeveer wel wat ik wil weten: alles ;)

edit: sorry jongens.. ik dacht echt dat ik in DPC aan't posten was.. kan iemand hem moven pls?!
edit2: slotje dan he :)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05 19:06

Floor-is

5.2

Ik heb hem verplaatst en geopend voor je. Lief he? :P

Bericht hierboven

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Als je geen stats wilt, heb je alleen diskspace nodig. Wil je ook stats, dan moet je perl kunnen draaien (of PHP, maar die versie van het stats-programma ken ik verder niet). That's all. Ow ja, en je zult of course een emailadres nodig, maar dat lijkt me niet zo'n probleem met Hotmail, Yahoo en weet-ik-wat.

Edit : ik neem aan dat je tenminste een proxy wilt draaien, dat begrijp ik iig uit je uitleg...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

En hoe mag dat Belgen-team noemen , dan gaik effe joinen . Gaan m'n blokjes dan ook nog naar de DPC ?

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op vrijdag 29 december 2000 11:45 schreef real_raichu70 het volgende:
En hoe mag dat Belgen-team noemen , dan gaik effe joinen . Gaan m'n blokjes dan ook nog naar de DPC ?
Als het een sub-team van DPC is gaan de blocks idd ook nog naar DPC. Een subteam is in feite niet meer dan meerdere mensen die op één en hetzelfde email-adres flushen.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

dus dan moet ik m'n client ID-aanpassern ofzo ? of kan ik dan ook nog op m'n eigen mail adres flushen ?

• witchdoc
Op vrijdag 29 december 2000 11:37 schreef Floris_Diemel het volgende:
Ik heb hem verplaatst en geopend voor je. Lief he? :P
Lief.. mmm.. dat zou'k nu ook weer niet zeggen hoor :)
maar euhh.. what happened?

• witchdoc
Op vrijdag 29 december 2000 11:45 schreef real_raichu70 het volgende:
hoe dat Belguhteam gaat noemen is nog niet helemaal duidelijk.. Heb net pricewatch.be geregistreerd dus't 't zal wel dpc@ of rc5@ ofzo worden.. suggesties welkom
Voorlopig heb'k nog niks behalve die domeinnaam.. dus gewoon nog effe op je eige email addie flushen

Je blokjes zullen uiteraard nog bij DPC bijgerekent worden..

Verwijderd

Op vrijdag 29 december 2000 11:48 schreef real_raichu70 het volgende:
dus dan moet ik m'n client ID-aanpassern ofzo ? of kan ik dan ook nog op m'n eigen mail adres flushen ?
als je e-mail adres retiered naar het nieuwe van het te vormen sub-team kan je gewoon blijven flushen op je eigen e-mail adres en dan gaan je blokjes naar je sub-team en DPC

retieren kan je bij dnet, links bovenaan (edit your information)

• witchdoc
Op vrijdag 29 december 2000 11:41 schreef wildhagen het volgende:
Als je geen stats wilt, heb je alleen diskspace nodig. Wil je ook stats, dan moet je perl kunnen draaien (of PHP, maar die versie van het stats-programma ken ik verder niet). That's all. Ow ja, en je zult of course een emailadres nodig, maar dat lijkt me niet zo'n probleem met Hotmail, Yahoo en weet-ik-wat.

Edit : ik neem aan dat je tenminste een proxy wilt draaien, dat begrijp ik iig uit je uitleg...
Natuurlijk wil'k stats he.. anders is er niks aan.. moet wedijver zijn binnen het team.. beter om te groeien..

maar euhh.. voor zo'n proxyding heb je gewoon een website nodig?? Kan toch niet? Dan heb je maar 1 poort beschikbaar toch?
Als iemand me effe duidelijk kan maken hoe zo'n ding werkt.. geef gil dus

• Sir Abarth
  • Laatst online: 18-01-2024

Sir Abarth

The secret word is: ToeT!

Helaas kan retiren naar een email-adres maar 8 keer...

ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op vrijdag 29 december 2000 12:05 schreef poohbeer het volgende:

[..]
maar euhh.. voor zo'n proxyding heb je gewoon een website nodig?? Kan toch niet? Dan heb je maar 1 poort beschikbaar toch?
Als iemand me effe duidelijk kan maken hoe zo'n ding werkt.. geef gil dus
Yep, je hebt een website nodig voor de stats (iedere webhoster heeft die, da's geen probleem). Waar je WEL op moet letten is dat er minimaal één poort openstaat voor de proxy. Standaard is dat 2064, ik weet niet of die openstaan. Maar ports 21 (FTP) en 23 (Telnet) staan vrij vaak open. Dus je zou de clients en proxy zo kunnen configgen dat-ie die poorten pakt, mocht jouw provider 2064 dicht hebben zitten. Er is maar één manier om daar achter te komen : uitproberen.

Virussen? Scan ze hier!

• witchdoc
Op vrijdag 29 december 2000 12:09 schreef wildhagen het volgende:
Yep, je hebt een website nodig voor de stats (iedere webhoster heeft die, da's geen probleem). Waar je WEL op moet letten is dat er minimaal één poort openstaat voor de proxy. Standaard is dat 2064, ik weet niet of die openstaan. Maar ports 21 (FTP) en 23 (Telnet) staan vrij vaak open. Dus je zou de clients en proxy zo kunnen configgen dat-ie die poorten pakt, mocht jouw provider 2064 dicht hebben zitten. Er is maar één manier om daar achter te komen : uitproberen.
hehe, ik heb nog geen provider voor datte dus als ik op voorhand precies weet wat ik nou moet hebben en wat handig is, kies'k gewoon me provider aan de hand van die dingen
ik zou dus port 2064 moeten hebben.. verder nog iets?

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-05 10:11
(jarig!)
Ik denk dat je hier een hoop vragen beantwoord ziet: http://www.distributed.net/docs/tutor_stats.html.nl

• witchdoc
Op vrijdag 29 december 2000 12:56 schreef llevering het volgende:
Ik denk dat je hier een hoop vragen beantwoord ziet: http://www.distributed.net/docs/tutor_stats.html.nl
euhhm.. daar heb ik echt wel niks aan hoor..

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
verkeerde topic.. sorry
Pagina: 1