Ik heb een Sony TRC 145-e, een standaard digitale videocamera.
Als ik deze aansluit en aanzet dan herkent mijn PC hem automatisch en komt bij Deze Computer (Windows XP) er dan ook te staan, als je daar dubbel op klikt krijg je een webcam achtig beeld en dan kun je ook foto's nemen. Dit gaat allemaal vlekkeloos,
Als ik hem dan als webcam in wil stellen bij MSN dan lukt dat ook goed. Hij pakt alles en geeft geen fouten aan o.i.d.
Maar zodra ik een webcam-conversatie wil starten komt er het volgende te staan:
Als ik deze aansluit en aanzet dan herkent mijn PC hem automatisch en komt bij Deze Computer (Windows XP) er dan ook te staan, als je daar dubbel op klikt krijg je een webcam achtig beeld en dan kun je ook foto's nemen. Dit gaat allemaal vlekkeloos,
Als ik hem dan als webcam in wil stellen bij MSN dan lukt dat ook goed. Hij pakt alles en geeft geen fouten aan o.i.d.
Maar zodra ik een webcam-conversatie wil starten komt er het volgende te staan:
Wat kan ik doen om dit op te lossen, of is er geen oplossing?Je hebt .... uitgenodigd om kijken met de webcam te starten. Je kunt op een reactie wachten of de actieve uitnodiging Annuleren (Alt+Q).
MSN Messenger kan geen camera vinden. Controleer of de camera is aangesloten en probeer het opnieuw.
Vanwege technische problemen kun je momenteel geen gesprek via webcam voeren. Probeer het later opnieuw.
Vanwege technische problemen kun je momenteel geen gesprek via webcam voeren. Probeer het later opnieuw.
Je hebt de uitnodiging om kijken met de webcam te starten, geannuleerd.
Je hebt het kijken via de webcam van ....... gestopt.