Toon posts:

Computer doet niets meer!

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik had spyware op mijn pc staan in Hijackthis onder de naam 'Omnnf' (of iets dergelijks). Dit gaf een irritante startpagina enz..

Ik heb spybot, adaware en hijackthis gedraaid. Van Hijacjthis heb ik een aantal dingen verwijderd en ik hoop niet dat dat hier mee te maken kan hebben.

Het probleem: Als ik de pc aanzet, krijgt hij spanning, de ventilator draait, maar hij geeft drie piepen. Een lange en daarna twee korten. De monitor geeft aan: no signal met daarom een kleurblokje: Rood Groen Blauw.

Groot probleem, compu is van mijn pa met belangrijke bestanden, shit wat balen

Kan iemand mij helpen?

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 23:12:
Ik heb spybot, adaware en hijackthis gedraaid. Van Hijacjthis heb ik een aantal dingen verwijderd en ik hoop niet dat dat hier mee te maken kan hebben.
Het heeft er niets mee te maken. Hetgeen je beschrijft is duidelijk een hardware probleem.
maar hij geeft drie piepen. Een lange en daarna twee korten.
Wat zegt het boekje van je moederbord daarover? En over welk moederbord hebben we het uberhaupt (plus de rest van de onderdelen)
De monitor geeft aan: no signal met daarom een kleurblokje: Rood Groen Blauw.
Dat is redelijk standaard. Dat RGB betekent verder niets inhoudelijks. ;)

{signature}

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

To be honest, maar dit is niet de manier om een "Help, mijn PC doet het niet!" topic te starten. In de "Let op" tekst bovenaan in de [New Topic] van dit subforum had je kunnen lezen dat je voor dit soort topics eerst de startpost van het PMG Beleid moet doornemen. Daarin kun je een checklist voor een goede topicstart vinden en uiteraard de handige Troubleshooter. Daarmee moet je een heel eind verder kunnen komen :)

In jouw topicstart ontbreken namelijk de PC specificaties en hetgeen je allemaal wel niet hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het probleem. En dat is dus niet de bedoeling ;)

Succes.

[ Voor 20% gewijzigd door BalusC op 14-09-2004 23:18 ]

Dit topic is gesloten.