Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PDA voor notities (encrypted), gps, wifi, lange batterijduur

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-11 19:56

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
Ik zoek een pda die als route planner te gebruiken is.

daarnaast wil ik hem op de universiteit als agenda/mail apparaat gebruiken.
daar heb ik niet altijd een cradle bij mij dus batterij duur is van belang.

Waarom nu die vraag denken jullie, zoek zelf even.

sorry, geprobeert... op laptop gebied zou ik het meteen weten asus 5200 (12") maar de pda markt is ondertussen zo groot, ik verzuip erin.

eigen ideeen,

belangrijk dat er een pcmcia of CF in kan, dit zijn volgens mij de goedkoopste manieren om WiFi en/of gps aan te sluiten.

[ Voor 16% gewijzigd door xychix op 14-09-2004 23:01 ]

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

• nl-x
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 21:10
http://www.pdahuis.nl/pda...555001.html&ab_agid=40000

Met de iPaq 5550 heb je een goed encrypte pda in je handen. Deze heeft namelijk een biometrische vingerafdrukscan voor identificatie.

Let echter op... Alhoewel PDAhuis m beweert (nog) te kunnen leveren... Hij is door HP uit de productie genomen.

Verder is het wel een goede PDA. Met ingebouwde BT en WLAN, een 400 MHz processor en 128(!) MB aan Ram heb je een krachtige PDA waar je een tijdje mee door kan. Verder heeft ie 48MB Rom en draait ie op PPC 2003 Premium. De 3,8 inch monitor is een tikkeltje groter dan de gemiddelde (imho) 3,5 inch.

De geleverde 1250 mAh batterij (goed voor 10 uur aan volgens diverse sites) kan opgeladen worden in de meegeleverde cradle. Je kan er echter ook voor kiezen om de batterij te vervangen met een 2500 mAh batterij.

http://h10010.www1.hp.com...-22801-22801-1169831.html

mvg
nl-x

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

De pda markt is nog lang niet zo groot als die van laptops. En topics waarin om aankooptips voor een laptop wordt gevraagd met wat niet-specifieke wensen gaan ook dicht.
Doordat er zoveel pda's zijn, groeit ook het aantal sites met reviews snel. Daar moet je echt wel wat kunnen vinden, en als je dan nog specifieke vragen hebt of gebruikerservaringen op een bepaald gebied, dan wordt het nuttig om een topic te openen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.