Asus V8640 Kapot? Flikkerend beeld / nieuw bios??

Pagina: 1
Acties:

• Wijnbo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-07 22:14

Wijnbo

Electronica werkt op rook.

Topicstarter
Hallo, ik heb hier een V8640 kaartje, (TI 4600 chip) Maar deze geeft sinds kort raar beeld, gelijk bij het opstarten van de pc. Scherm flikkert in allerlei kleuren, kan ik hier nog iets tegen doen? Bv een nieuw bios er op flashen?

Het volgende al gedaan :
Opgestart met een extra PCI kaart, eenmaal in windows wordt de kaart wel herkent, maar bij het installeren van de driver crasht de pc. :?

Gezocht naar een bios, maar dit blijkt nergens te vinden? Iemand een idee?

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
KLinkt meer als OC problemen. Is hij OCéd? Al geprobeerd om hem heel laag te klokken, kijken of hij het dan nog doet. Geheugen zou ik mee beginnen.

BIOS lijkt me geen optie, omdat je problemen niet zijn begonnen toen je een ander bios erin deed.

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:14
Misschien ligt je fan eraf? ik had het ook is een keer toen ik mijn kast openmaakte (Asus V8440, en jij hebt een Asus V8460 ;) )

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

• Wijnbo

Wijnbo

Topicstarter
Hoe kan de kaart nou OC'ed zijn als ie vanaf de bios al wazig beeld geef 8)7

Maja, fan draait iig wel, ga proberen ergens een bios te vinden.. iemand enig idee? Of zou een gebruiker van de V4860 kaart een bios kunnen neerzetten hier? (of eventueel de V4840, dan maar iets lager geklokt)

[ Voor 8% gewijzigd door Wijnbo op 15-09-2004 12:34 ]

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
StonedKinG schreef op 15 september 2004 @ 12:33:
Hoe kan de kaart nou OC'ed zijn als ie vanaf de bios al wazig beeld geef 8)7
Als je door het OC-en te ver bent gegaan en je geheugen (op je videokaart) definitief hebt verknalt door te hoge voltages/MHz, krijg je ook blokjes ed.
Nogmaals, ik denk niet dat een nieuw BIOS de oplossing zal brengen.
Succes :)

• Wijnbo

Wijnbo

Topicstarter
Thx, maar OCed is ie in ieder geval niet geweest. Ik probeer nog wel ff wat en anders is ie nog wel leuk als wanddecoratie naast mijn andere overleden kaarten en mobo's ;)
Pagina: 1