Miro PC/TV Rave

Pagina: 1
Acties:

• Tazzz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-08 14:50
Installatie van deze kaart gaat goed, alleen kan geen kanalen vinden, dus geeft ook geen beeld. Deze kaart heeft het gedaan in mijn compu, nu dus niet meer(na in een andere compu gezeten). Ik had al gezocht naar andere topics hierover, maar alles al geprobeerd: ander IRQ, nieuwe drivers, composite ingang etc. Het is dus niet zo dat ie geen beeld geeft(behalve blauw), maar de kaart kan gewoon geen kanalen vinden. Is het nu zo dat mijn tuner heb opgeblazen?
Ennuh ik weet dat Hauppage beter is...

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 09:09

ralfbosz

xm create bosz -c

Op vrijdag 29 december 2000 09:55 schreef Tazzz het volgende:
Installatie van deze kaart gaat goed, alleen kan geen kanalen vinden, dus geeft ook geen beeld. Deze kaart heeft het gedaan in mijn
Heb je al geprobeerd een zender handmatig in te stellen? Dus gewoon de frequentie opgeven???

rm -r *

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:31
Hauppage is NIET beter...:)

• Tazzz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-08 14:50
Ik heb ook al geprobeerd om handmatig een kanaal in te stellen, pal en pal-m instellen, force primary display. Het rare is dat ik toen ik voor het eerst dus het kaartje(ZELFDE pci-slot) er in stopte, deed ie het meteen en de autoscanfunctie ging perfect. Alleen het teletekstprogrammaatje werkte niet zo lekker, maar dat was al bekend(wie gaat er ook in godsnaam zo'n webbrowserbased(IE)ding in elkaar klussen, sjongesjonge).

Verwijderd

die rave zuigt !
echt waar, ik weet er alles van :(

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Lekker onderbouwd cowboy (ofzoiets)... Rave is prima kaartje hoor, ik neem aan dat je niet de snelzoekfunctie gebruikt? Anders weet ik het ook niet. Ik heb nu zelf het probleem (eigen schuld, ik heb geen zin om opnieuw te installeren) dat hij wel zenders vindt, maar geen beeld/geluid geeft. Kanalen kloppen precies met wat UPC opgeeft, dus wat dat betreft klopt het wel.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

'Quick scan' uitzetten, signaal op 'Pal', location op 'Netherlands' en op 'Antenna'.
Als het dan nog niet lukt heb je echt een probleem.:)

Verwijderd

Op vrijdag 29 december 2000 21:58 schreef Grrrrrene het volgende:
Lekker onderbouwd cowboy (ofzoiets)... Rave is prima kaartje hoor, ik neem aan dat je niet de snelzoekfunctie gebruikt? Anders weet ik het ook niet. Ik heb nu zelf het probleem (eigen schuld, ik heb geen zin om opnieuw te installeren) dat hij wel zenders vindt, maar geen beeld/geluid geeft. Kanalen kloppen precies met wat UPC opgeeft, dus wat dat betreft klopt het wel.
Ik heb die kaart al lang omgeruild omdat ik geen zenders kon vinden (zelfs niet handmatig)
Ookal was het signaal nog zo sterk, het maakte allemaal niet uit.
Pagina: 1