AH printer en scanner

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 17:08

Kolky

subtitle not available

Topicstarter
Albert Heijn Proeft de dag alweer! Ditmaal met een Printer en Scanner. Beiden van HP.

De printer: HP Deskjet 720C (249,-)
De scanner: HP Scanjet 3200C (199,-)
Beiden parallel

Ze zijn echt super goedkoop. Wie kan mij vertellen of dit iets is?

Verwijderd

Heb zelf de 740C (USB) en de 3200C (USB). Volgens mij zijn die gelijk aan die wat jij zegt, met dien verschillen dat de 720 en 3200 alleen parallel hebben, en die van mij USB (de printer zelfs beiden).

Prima apparaatjes.

• White Feather
  • Laatst online: 20:37
Volgens mij bestaat er geen Deskjet 740c.

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Volgens HP ook niet. :D

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 07:21

PcDealer

HP ftw \o/

Zal wel een bagger Epson zijn.

Kom maar op met die pro Epson flames.

:)

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Excuses moi, bedoelde de 840C:
http://www.hp-expo.com/nl/products/productinfo.asp?fami ly=productfamily&id=1032

Zou de opvolger van de 710 moeten zijn (ze gebruiken ook dezelfde cartridges).

Verwijderd

Ik heb een Epson 710. Die is hetzelfde als de 720, alleen wat langzamer.

Prima printertje. Niet meer het beste van het beste, maar voor het doorsnee-werk prima.

In elk geval meer dan voldoende voor cd-hoesjes :) :) :) :)

• Kolky
  • Laatst online: 14-08 17:08

Kolky

subtitle not available

Topicstarter
Ik heb met m'n huidige scanner van die irritante lichte verticale strepen over de hele lengte van de afbeelding.

Heeft deze scanner daar ook last van?

Verwijderd

Ik kwam er net achter dat een goede vriend van me zaterdag een 3200C (parallel inderdaad) heft gekocht. Schijnt een prima dingtje te zijn; hij had wel wat problemen met het bi-directioneel krijgen van z'n printerpoort (Dell...zucht). Uiteindelijk gelukt, en lopen als een zonnetje.

Verwijderd

Beste luitjes !

De HP DeskJet 840 en 843 gebruiken NIET dezelfde cartridges als de 710, 720 en andere PhotoRet II printers.
De 840 heeft nieuwe verbeterde patronen en andere driveraansturing. Zo is de Colorsmart 3 technologie nieuw in de 840 (was in de overige nog Colorsmart 2).
De Scanjet 3200 is alleen parallel, de 3300 is de eerste USB scanner in de huidige line-up van HP scanners.
Overigens een prima set ! De HP3300 heeft een goede kwaliteit en is zeer eenvoudig te gebruiken en te installeren. Wat mij betreft niet voor niets de best verkochte scanner van Nederland van dit moment.

• Jorma
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Jorma

@ internet

Ik heb (hoe toevallig) een Deskjet 720c en een Scanjet 3200c. Neen.. niet van Albert Heijn.

Wat me opvalt is dat AH oude modellen aanbiedt. Vandaar de prijs ook waarschijnlijk.. Wil niet zeggen dat het niks is, het zijn nl. prima apparaten.

Die printer ben ik heel tevreden mee, een aanrader. Alleen heb ik 'm al een tijdje, en er zijn er dus nu al plenty nieuwere (betere) versies.

En die scanner.. tja, achteraf had ik toch liever een USB gehad. Parallel is nogal traag nl. en je systeem ligt half plat. Het is een fijn ding, ik ben er tevreden mee (ook deze heb ik al een tijd), maar ik zou geen parallel aanraden..
Pagina: 1