[Hotmail]Emails komen niet aan?

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-02 20:13
Voor de tweede keer deze week is een email van mij, verstuurd via hotmail, niet aangekomen. :/

Heb zelf al even een onderzoekje gedaan: Als ik mezelf mail naar m'n hotmail adres komt 't bericht niet aan, als ik mezelf mail naar een ander adres komt 't ook niet aan. Mail ik van 't andere adres naar m'n hotmail komt 't wel aan...

Mijn voorlopige conclusie is dat hotmail m'n berichten blokkeert, of dat m'n berichten via hotmail verzonden met grote vertraging aankomen. (We zijn inmiddels 2 uur verder, dat zou wel abnormaal zijn lijkt me.)

Iemand een idee?

PS
Nee, de berichten staat niet tussen m'n "ongewenste post".
PS2
Nee, m'n inbox zit nog lang niet vol.
PS3
Filter is al gechecked.

[ Voor 17% gewijzigd door Ronald Koeman op 14-09-2004 21:26 ]

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
niet matig bedoelt maar der is ook zoiets als een helpdesk :P
maar ik heb er ook wel is last van dat een mailtje pas na een tijd aankomt. check ook de e-mail adressen nog even. btw 2 uur valt nog best mee hoor :P

[ Voor 6% gewijzigd door Satch op 14-09-2004 21:24 ]

• Ronald Koeman
Ik heb deze problemen nog nooit eerder gehad. Als hier nou een stuk of 5 mensen zeggen dat 't heel normaal is en dat ze d'r elke dag wel last van hebben weet ik genoeg ;)

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:05

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Mijn vriendin heeft last van hetzelfde probleem, mailtjes komen met enorme vertraging aan, of helemaal niet. Een oplossing zou ik ook niet weten, zal toch echt aan hotmail liggen... Misschien even support mailen?

Hier stond een dode link.

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-02 11:44
dit probleem hoor ik zooo vaak... ook omgekeerd... dus mensen die een email van een niet-hotmail account naar hotmail sturen.. komt vaak niet aan, dat heeft 2 redenen: de inbox is vol, heel logisch aangezien dat slechts 2 MB is, dus die is zeer vaak vol bij veel mensen, 2e reden is dat veel emails van onbekende accounts (mijnnaam@bedrijfsnaam.nl) gelijk naar de Junk mail folder gaan, en die bekijkt niemand...
ook vervelend is dat Hotmail emails van onbekende accounts met een vertraging ontvangt.... erg irri

als je meer zekerheid wilt kun je denk ik beter ergens anders een emailadres nemen, niet dat alle andere beter zijn dan Hotmail, maar er zijn genoeg te vinden.

kijk trouwens ook ff of je misschien een filter aan hebt staan

ik gebruik zelf www.fastmail.fm, zeer betrouwbaar en snel... (btw geen reclame maar een tip!)

[ Voor 14% gewijzigd door Jazco2nd op 14-09-2004 21:26 ]

• Ronald Koeman
Jazco2nd schreef op 14 september 2004 @ 21:24:
dit probleem hoor ik zooo vaak... ook omgekeerd... dus mensen die een email van een niet-hotmail account naar hotmail sturen.. komt vaak niet aan, dat heeft 2 redenen: de inbox is vol, heel logisch aangezien dat slechts 2 MB is, dus die is zeer vaak vol bij veel mensen, 2e reden is dat veel emails van onbekende accounts (mijnnaam@bedrijfsnaam.nl) gelijk naar de Junk mail folder gaan, en die bekijkt niemand...
Bedankt voor je reply Jazco2nd, maar zie mijn PS'en ;)

Support gemailed.

[ Voor 3% gewijzigd door Ronald Koeman op 14-09-2004 21:49 ]

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-02 17:26
Vaak meegemaakt. Heb het vermoeden dat Hotmail een queue heeft van mails die door het spamfilter hen moeten. Bij het testen van mailings is mijn ervaring dat het 30 seconden tot wel 7 uur duurt voordat mails in de Inbox (of Junk Mail folder) verschijnen bij Hotmail. Is geen pijl op te trekken.

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

• Ronald Koeman
Thx Anders, daar kan ik wat mee :)
Pagina: 1