Toon posts:

Scherm bevriest om de haverklap Asus A7V

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zelfde probleem als de vorige poster. Ik heb wel IRQ sharing's. Netwerkaart met Geluidskaart op IRQ 11. Hoe kan ik dit wijzigen? Ik heb ook eens een site gezien over het A7V Mobo met allerlei faqs e.d. (niet van Asus) maar ben het adres kwijt.

Ik heb de volgende config.
A7V(gisteren de laatste bios erop gezet 1005)/Th.Bird 1,1Ghz/256MB 133/30 Ghz IBM/SB Live Value/Asus 7700 de luxe/3 com netwerkkaart/Realtec netwerkkaart/Sony schrijver/Aopen 52x CdRom

Verwijderd

haai
je sb in een ander slot plaatsen :)
cya
oja die realtec kaart :r
heb ik ook niet echt een pp kaartje wil nog al zijn eigen weg gaan :)
rommel maar wat met de pci volgorde let op
met opstarten welke irq er veranderen
zoek een goede config

• DawnRazor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-06 08:40
members.tripod.de/Juggernaut/index.htm

Was t deze site misschien?

edit : verkeerde page..

• Total-Control
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06-2025
Op vrijdag 29 december 2000 09:42 schreef BartSoft het volgende:
Zelfde probleem als de vorige poster. Ik heb wel IRQ sharing's. Netwerkaart met Geluidskaart op IRQ 11. Hoe kan ik dit wijzigen? Ik heb ook eens een site gezien over het A7V Mobo met allerlei faqs e.d. (niet van Asus) maar ben het adres kwijt.

Ik heb de volgende config.
A7V(gisteren de laatste bios erop gezet 1005)/Th.Bird 1,1Ghz/256MB 133/30 Ghz IBM/SB Live Value/Asus 7700 de luxe/3 com netwerkkaart/Realtec netwerkkaart/Sony schrijver/Aopen 52x CdRom
Wil je je SB live een apart irq geven, dan zijn er maar twee oplossingen:

1. Je plaatst hem in een ander PCI slot.
2. Je schakelt het apparaat uit waar hij de irq mee deelt (dit zou je kunnen doen in het geval dat ie hem deelt met USB).

Verder zou je eerst is kunnen proberen de dos emulatie uit te schakelen in windows. Dat zou al een heleboel problemen moeten verhelpen.

Dan nog even een kleine opmerking over je Realtek netwerk kaart. Zorg dat je de nieuwste drivers hebt. Het is wel eens voor gekomen dat bij oude drivers, gegevens die je via het netwerk verzend verloren gaan. Het lijkt dan alsof je bestanden gewoon goed gekopieerd zijn, maar in werkelijkheid heeft ie 'garbage' overgepompt.

succes!

Getting it hot makes it work, keeping it cold makes sure it stays that way.

• DBA907
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10-2025
PCI-3 shared met CNR (die je toch nooit gebruikt) :)

• Heretic
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Voor Win2K is deze patch van AMD de oplossing bij mij geweest :) Voor andere OS-sen weet ik niet of er een patch is.

http://www.amd.com/products/cpg/athlon-duron/largePageMinimum.reg

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties, ik ga eerst het makkelijkste proberen nl de dos emulatie uitschakelen. Als dat niet helpt zal ik met de pci kaarten moeten switchen. Ik houd jullie op de hoogte!

Bart
Pagina: 1