Toon posts:

Logitech cordless desktop doet erg vreemd!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al sinds een half jaar het logitech cordless desktop pakket, met de mx700 als muis. Deze doet het voor de rest perfect. Alleen sinds een tijdje vertoont mijn toetsenbord rare kuren. Hij verzint ineens allemaal toetsaanslagen die ik zelf niet maak. En hij verstuurt iig rare gegevens ... dit verschilt iedere keer. Maar om een voorbeeld te geven. Ik druk op de 5, vervolgens ziet hij dit als een alt en krijg ik dus het menutje naar beneden van mijn venster. Ook opent hij 100 x de search functie, en of me media player zonder dat ik wat doe.

Ik heb batterijeren ook al gewissled. (de originele naar een set oplaadbare).

Heeft iemand heir ervaring mee want dit heb ik nog nooit mee gemaakt :P

Verwijderd

hmm vaag probleem mischien iets met je drivers oid probeer deze is opnieuw erop te gooien
of kijk eens of de toetsen niet vastzitten.

Verwijderd

Topicstarter
Zoon noob ben ik ook weer niet dat me toetsenvast zitten nee... en drivers voor een tobo!? Hij heeft altijd goed gwerkt zonder een driver ... (zijn die er dan echt voro nodig:P).

Plz geen domme reply's.. of iig voor de hadn liggende oplossingen heb ik niets aan want daar heb ik zelf ook wel aan gedacht :)

Tanx anyway :)

Verwijderd

sorry hoor maar als jij niet post wat je allemaal geprobeerd heb dan kan ik het moeilijk raden toch.
en met drivers bedoel ik dat logitech control centre oid.
waarmee je toetsen kan instellen

Verwijderd

Topicstarter
Naja dat heb ik zowizo niet nodig hij moet gewoon zonder driver kunnen werken. :)

• Hermarcel
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Misschien heeft de buurman ook zo'n setje gekocht?

• Narf109
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:40
Probeer eens het andere kanaal :)

Verwijderd

Topicstarter
Kanaal!? Dat zit er bij mij niet op. ...

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:01

breinonline

Are you afraid to be known?

Hij kiest zelf het juiste kanaal uit in principe. Druk de knopjes op de muis en toetsenbord eens in om ze opnieuw te laten connecten. Misschien kiest de set dan een ander kanaal.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Lordy79

Trotse Fundamentalist

Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 20:14:

Heeft iemand heir ervaring mee want dit heb ik nog nooit mee gemaakt :P
Ik werk in een computerwinkel en verkoop al jaren logitech DT setjes waaronder de Logitech Cordless DT MX.

De klacht die jij beschrijft zijn wij ook wel eens tegengekomen en het kan met 2 dingen te maken hebben (naast de zaken die jij al uitgesloten hebt)

1. een vloeistof die over het toetsenbord is gegooid
2. een verrotte PS2-poort (maar misschien sluit je je ontvanger via USB aan dus dan is dat het niet)
3. een defecte set! Ik heb al meer dan eens een set omgeruild omdat het toetsenbord (of de muis, die allerlei spontane capriolen uithaalde) tekens verzon of niet goed interpreteerde.

Dus sluit het bord eens aan op een andere PC...

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-05 10:13

Dentheman

Zie signature

Maar als je geen drivers hebt zou het een idee zijn die even te downloaden?

Zie ondertitel

• M14
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-05 09:22

M14

Denman89 schreef op 14 september 2004 @ 22:06:
Maar als je geen drivers hebt zou het een idee zijn die even te downloaden?
Jij hebt toch ook geen drivers gedownload om je toetsenbord / muis werkend te krijgen, of wel??

De 'drivers' die daar bij zitten is enkel en alleen om de extra knoppen die op het toetsenbord / muis zitten te configureren. Heeft geen ruk te maken met de problemen die de TS beschrijft.

[ Voor 9% gewijzigd door M14 op 14-09-2004 22:12 ]

Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)

• Lordy79
  • Nu online

Lordy79

Trotse Fundamentalist

M14 schreef op 14 september 2004 @ 22:11:

Heeft geen ruk te maken met de problemen die de TS beschrijft.
Zo is het.

• Dentheman
  • Laatst online: 13-05 10:13

Dentheman

Zie signature

Nou, sorry hoor :| Maar mijn bereik is (hoe gek het ook klinkt) groter geworden :P

Zie ondertitel

• Eikeltje
  • Laatst online: 13-05 12:31
Misschien FF de batterijen vervangen??? Ja het klinkt misschien dom maar daar kan het natuurlijk ook aan liggen.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Eikeltje schreef op 14 september 2004 @ 22:28:
Misschien FF de batterijen vervangen??? Ja het klinkt misschien dom maar daar kan het natuurlijk ook aan liggen.
Psst, eerst lezen dan reply drukken :P Maar probeer anders toch ff om die drivers te installen (en nou geen zijk reactie :X ) Misschien licht het anders aan de ontvanger. Je kan dan gewoon een mailtje naar Logitech sturen en je krijgt er (ik tenminste) 2 nieuwe opgestuurd.

[ Voor 18% gewijzigd door fsfikke op 14-09-2004 23:25 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Lordy79
  • Nu online

Lordy79

Trotse Fundamentalist

misschien ligt het aan de batterijen... :O

Verwijderd

Ik heb het nu ook met een 2 a 3 jarige set :/ . Het tobo ging eerst rare tekens verzinnen en nu doet hij niks meer :'( ! De muis doet het nog wel en op andere pc's doet het tobo het nog niet. Ik ga er mee terug (5 jaar garantie dus ;) )

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 23:40:
Ik heb het nu ook met een 2 a 3 jarige set :/ . Het tobo ging eerst rare tekens verzinnen en nu doet hij niks meer :'( ! De muis doet het nog wel en op andere pc's doet het tobo het nog niet. Ik ga er mee terug (5 jaar garantie dus ;) )
Ik koop echt niks meer van Logipech...... als ik dit zo lees!! Kheb ook een drdlz tobo van logipech maar op zich werkt ie nog goed. Af en toe van die kuren maar geen toets problemen wel connect problemen grrrrr :X

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-05 22:00
Ik heb ook die set met die mx700 muis, en ik heb een paar keer gehad dat die speciale sneltoetsen bovenaan iets anders deden dan verwacht (bijv. mute deed de e-mail programma openen ofzo). Zie dit topic voor mijn oplossing.

Mijn probleem is zo te zien wel ietjes anders dan de jouwe, dus weet niet of het werkt
Pagina: 1