New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?
[ Voor 38% gewijzigd door HStyles op 14-09-2004 20:22 ]
New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?
Maar ik ga sims2 ook ff voor je probemen met 61.77 en dx9.0c
U vraagt, wij antwoorden.
Hi All,TeringJantje schreef op 15 september 2004 @ 12:48:
Lock je met een programma je refreshrate? Zo ja, dan moet je die uitzetten en dan doet ie het wel.
Mhmm. Ik ben erachter. Ik voel me ook meteen een NooB van de bovenste orde, maar blijkt een driver install probleem te zijn. Tot nu toe installeeerde ik nieuwere drivers er altijd "overheen", en dat ging prima. Alle verbeteringen en bug-solves waren mijn deel. Nu ging dat dus niet goed.
Ik heb handmatig alle drivers en driveronderdelen verwijderd, en opnieuw geinstalled. En presto! Doen (Met Refreshlock / Reforce).
Blijkbaar bleef er ergens een driverfile achter die DX 9.0b als "flag" gebruikte. Ik heb het spel nog niet gespeeld (geen tijd), maar kom gewoon menu in, i.p.v. foutmelding.
DX 9.0b laten staan werkt niet: bij installatie zeurt ie al om je DX versie, dus meost ik noodgedwongen DX9.0b all installen.
Thx all
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
misschien had je gewoon pech
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
DX 9.0c was het probleem (tot dusver) niet.
Verwijderd
maar ik zit nu met het zelfde probleem..
ik weet niet echt zeker of het hier thuis hoort
maar ik heb het soortgelijke probleem met mijn Ati radeon 9600XT

ik heb Cat-uninstaller overheen gegooid..
nu wordt mijn GFX kaart niet herkent (geeft overal unknown aan) maar als ik dan nu Cat 5.3 erop gooi geeftie het gewoon weer aan