Toon posts:

[ASP]phpMyAdmin maar dan voor ASP?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een webbased admintool om mijn MySql server makkelijk te beheren. Helaas ondersteund de server geen php, anders had ik natuurlijk phpMyAdmin kunnen gebruiken.

Nu heb ik wel een hoop tools gevonden, die ook werken, maar niet met grote tabellen overweg kunnen enzo.

Dus nu is mijn vraag, weet iemand een webbased script waarmee ik de mysql server kan beheren. En het belangrijkste is dat het goede backupmogelijkheden heeft enzo. Het moet ook perse serverside draaien, want ik kan met GUI tools niet remote connecten. En toegang vragen aan de beheerder is ook geen optie.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-05 21:24

NMe

Quia Ego Sic Dico.

http://www.hotscripts.com...Database_Tools/index.html

Daar staat vast wel wat bij. Succes.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

Topicstarter
Daar heb ik alles zo'n beetje al van geprobeert. Mijn probleem is eigenlijk als volgt, door een timeout krijg ik een grote tabel niet geëxporteerd. En ik weet dat ik met phpMyAdmin wel tabellen kon exporteren van die grote (25mb) of zelfs groter.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-05 21:24

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dan zul je zelf de timeout van je scripts moeten verhogen. Kan in de code zelf, maar waarschijnlijk ook wel op je webserver.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:17

BCC

Als het je alleen om het exporteren gaat, kun je dan niet beter iets zelf scripten? Zal ongeveer 10 regels zijn.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:24

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Ik zie hier geen programmeerprobleem in. :) Je wilt een kant en klare tool hebben, zonder een regel hiervoor zelf te programmeren :) Kijk eens op bijvoorbeeld sites als www.hotscripts.com :)

Programming & Webscripting gaat over het zelf programmeren van zaken; hier is in dit geval geen sprake van. Vandaar dat ik hem dicht doe :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.