ik heb sinds een paar weken een HIS iceQ9800pro, sindsg gisteren zijn er artifacts gekomen, zowel in doom3 en 3dmark2003 zijn deze duidelijk zichtbaar. Ook wijst de pc mijn netwerkkaart geen ip toe. heb alles al geprobeerd:
ander pci slot
andere netwerkkaart
format en nieuwe windws erop
andere kabels
nieuwe bios/bios reset
je kunt het zo gek niet bedenken, maar bij cmd->ipconfig blijft hij alles 0.0.0.0 aangeven. Lijkt wel of de kaart niet goed wordt aangestuurd, gezeur is begonnen na een plotselinge reset.
ik heb een asus a7v333, xp 2000+, 512MB 333Mhz, alle temps zijn ok.
voltages:
12.192
4.972
3.248
1.792
lijkt mij vrij goed, ik kan me niet voorstellen dat het mobo en de gpu kapot raken binnen een zeer korte tijd zonder dat hier een oorzaak van aan te wijzen is, weet iemand hier een oplossing voor? als er nog vragen zijn hoor ik het graag.
grzz
maurice
ander pci slot
andere netwerkkaart
format en nieuwe windws erop
andere kabels
nieuwe bios/bios reset
je kunt het zo gek niet bedenken, maar bij cmd->ipconfig blijft hij alles 0.0.0.0 aangeven. Lijkt wel of de kaart niet goed wordt aangestuurd, gezeur is begonnen na een plotselinge reset.
ik heb een asus a7v333, xp 2000+, 512MB 333Mhz, alle temps zijn ok.
voltages:
12.192
4.972
3.248
1.792
lijkt mij vrij goed, ik kan me niet voorstellen dat het mobo en de gpu kapot raken binnen een zeer korte tijd zonder dat hier een oorzaak van aan te wijzen is, weet iemand hier een oplossing voor? als er nog vragen zijn hoor ik het graag.
grzz
maurice