Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand hier al van gehoord; de iRiver N10?
Ik las toevallig op www.mp3spelers.nl dat zij deze binnenkort zullen verkopen.
Nu vraag ik jullie; is hij mooi of is hij mooi? :)

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/180_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/180_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/180_4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/180_5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/180_6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/180_8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/180_9.jpg

Beschrijving

iRiver Korea voegt een nieuw sieraad toe aan het MP3 spelers gamma. De iRiver N10 MP3 speler heeft een hoogcontrast organisch display (OLED) in priemend donkerblauw met een spiegelende beschermlaag. U kunt bij de N10 het OLED display aanpassen met een reeks screensavers. De N10 ondersteunt de audioformaten MP3, WMA, ASF en is geschikt om stemopnames mee te maken. Datatransfers zijn mogelijk via de USB 1.1 poort. De iRiver N10 weegt slechts 28.5 gram en meet 62.5 x 27.2 x 13.3 mm. Het zwarte halssnoer met de ingebouwde oortelefoon maakt een hanger van de N10, terwijl de tweede oortelefoon geschikt is om de N10 te gebruiken als een gewone muziekspeler. De geïntegreerde herlaadbare lithium polymeer batterij van de N10 garandeert meer dan elf uur afspeeltijd en is oplaadbaar via de USB poort.

Specificaties

Standaard geheugen 512MB
Geheugen uitbreiding niet mogelijk
Ondersteunde formaten MP3, WMA, ASF
Grafische OLED display met 16 grijstinten
ID3-tag support
Connectiviteit USB 1.1
Data overdracht 7 Mbps
Plug & Play nee (iFP manager software nodig)
Encoding bitrate 8 ~ 320Kbps
Firmware upgradeable
Magical screensaver images
Timer, alarm en digitaal klokje
Maximaal vermogen 2x 18mW
Frequentie bereik 20 - 20.000 Hz
Batterijtype Lithium Polymeer batterij
Batterij speelduur tot 11 uur
Afmetingen 62.5mm x 27.2mm x 13.3mm
Gewicht 28.5 Gram incl. batterij
Signal to Noise speler > 90DB
Kleur zwart (kleur buttons goud)
Behuizing kunststof en aluminium
Voice recorder
Windows 98, ME, XP, 2000, MacOs X
24 maanden fabrieksgarantie

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:07

The Legend

*Plop*

Ik vind het een erg vaag ding :? Waar is dat blok aan de ketting voor? Er zit een extra ingang op het apparaat wat je aan die ketting kunt klikken, maar waar het voor is¿

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

Topicstarter
The Legend schreef op 14 september 2004 @ 18:16:
Ik vind het een erg vaag ding :? Waar is dat blok aan de ketting voor? Er zit een extra ingang op het apparaat wat je aan die ketting kunt klikken, maar waar het voor is¿
Dat blokje aan de ketting zal zijn om de lengte van de ketting aan te passen. Die extra ingang is me ook niet helemaal duidelijk, ik denk dat dat iets is waar je bijvoorbeeld een polsbandje aan vast kunt maken.

Verwijderd

hmm wel een nadeel als ik zo iets koop moet wel me Sennheizer PX200 er op kunnen en aangezien dat dat niet mogelijk is, vind ik het wel erg krom. Bijna elke MP3 speler heeft die ondersteuning een aansluiting voor een koptelefoon.

Ik heb net me iRiver iMP 450 SlimX binnen die bevalt me prima, maar oke deze heeft nog de good old way MP3 CD's en Audio CD's, FM Radio en 55uur speel plezier met external battery pack.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2004 18:37 ]

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Ik vind hem helemaal niet zo mooi, en ik vind het vooral heel onhandig dat je je mp3-speler per se om je nek moet dragen. Aan de constructie te zien is het niet mogelijk hem makkelijk in je zak te stoppen. Het lijkt niet op een mp3-speler, maar als sieraad is het ook verschrikkelijk lelijk, dus waar we het nou op moeten houden?

P.S. mp3-speler om je nek is voor patsende pimpies...

• lucasvanlierop
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2018
ik heb 'm zojuist gekocht en je kan gewoon 2 verschillende bovenkantjes er op doen, een met 'ingebouwde' hals unit en een met alleen een 3,5 mm jack aansluiting.

Ik vind ingebouwde Li-Ion accu eigenlijk veel fijner dan penlites ofzo, je telefoon stop je toch ook geen baterijen in.
Geluid is erg goed, display en menu vind ik prima, ook heeft ie meer opties dan mijn oude MSI Megastick (gisteren vermoord met fout firmware...) en speelt ie bestanden wel in de goede volgorde af itt tot die megastick.
Enige nadeel vind ik dat ie niet als driveletter verschijnt en dat er een driver nodig + software nodig is om bestanden op te zetten (het is toch geen Ipod), ik hoop dus dat daar nog iets op gevonden wordt dmv gehackte firmware ofzo.

WinXP@P4-2,4 GHz+ Zalman 7000 cooler | ASUS P4PE | 1024MB DDR-RAM | 40 GB + 120 GB Seagate HD's | 2x Samsung 172T@Matrox G550+SiS 8 Mb PCI | RME Multiface

• GoTman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:58
als ik op de Iriver site kijk ziet ik dat er een officele UMS firmware bestaat hoor?
http://www.iriver.com/htm...goryIdx=&tmpSearchString=

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that’s why we call it the present.

• lucasvanlierop
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2018
TNX!, ik had eigenlijk bewust niet gezocht omdat ik dacht dat het in het kader van controleerbaarheid voortaan allemaal via de bijgeleverde software moest werken.
Die firmware upgrade werkt prima en nu is mijn N10 echt helemaal top

nog even een voordeeltje ten opzicht van mijn oude megastick is de resume functie btw

WinXP@P4-2,4 GHz+ Zalman 7000 cooler | ASUS P4PE | 1024MB DDR-RAM | 40 GB + 120 GB Seagate HD's | 2x Samsung 172T@Matrox G550+SiS 8 Mb PCI | RME Multiface

Verwijderd

Hoe is de geluidskwaliteit?
Bijvoorbeeld TOV een iPod shuffle en een iRiver in deze prijsklasse.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 22:17:
Hoe is de geluidskwaliteit?
Bijvoorbeeld TOV een iPod shuffle en een iRiver in deze prijsklasse.
iRiver = goed, daar kun je bij iRiver altijd vanuit gaan :)
Imho is het geluid van iRiver ook beter dan een iPod.

Verwijderd

Jah, maar ik hoor wel van veel modellen dat ze last van ruis hebben!
Dus daarom vroeg ik het even :D

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 22:44:
Jah, maar ik hoor wel van veel modellen dat ze last van ruis hebben!
Dus daarom vroeg ik het even :D
Ja, daar heb ik ook wat over gehoord.
Dat was bij een bepaalde versie zo, die zijn geloof ik meteen uit de handel gehaald.

Verwijderd

Mooizo...
Kun je em btw ook als normale mp3 speler gebruiken? bijv in je zak doen? of is het percee zo'n rare ketting.

• blackangel
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-11 13:21
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 22:51:
Mooizo...
Kun je em btw ook als normale mp3 speler gebruiken? bijv in je zak doen? of is het percee zo'n rare ketting.
... :/
Flakkerbei schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 20:27:
ik heb 'm zojuist gekocht en je kan gewoon 2 verschillende bovenkantjes er op doen, een met 'ingebouwde' hals unit en een met alleen een 3,5 mm jack aansluiting.
Overigens gebruik ik de ketting ook niet echt vaak hoor. Alleen als ik een endje ga fietsen (rondje van 20km ofzo) en tijdens bezorgen. Voor de rest geef ik de voorkeur aan in mijn broekzak, al hoewel je dan wel de kwaliteit van de oordopjes mist. En mijn philipsdopjes zijn (iets) minder goed dan de die van de halsband van iRiver. Maargoed, anders is het niet echt functioneel in de klas he :P

Maargoed, ik heb hem dus ook. Beetje onleesbaar display als het zonnetje schijnt (binnen goed leesbaar, als het donker is goedleesbaar). Verder zit er geen standaard usb-ding op maar moet je een klein adaptertje meenemen. En de prijs natuurlijk. Voor de rest is het een geweldig ding \o/
Hier ook nog een klein revieuwtje van mij. Met pic \o/
blackangel in "[ mp3] Welke mp3 speler heb jij ?"

[ Voor 19% gewijzigd door blackangel op 26-05-2005 22:58 ]

Verwijderd

Het is op de foto's toch duidelijk genoeg te zien dat je niet persee die ketting nodig hebt? Of komt dat door mijn resolutie van 1024*768?
Pagina: 1