Toon posts:

Probleem met frontpage formulier

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Als nOOb in het websites maken ben ik een probleem tegen gekomen dat ik zelf niet opgelost krijg :'( heel mijn site is af behalve mijn formulier, dat krijg ik echt niet aan de praat. Als beginnend webpakket ben ik voor Frontpage gegaan, leek mij niet al te moeilijk:-)

Ik heb dus pagina per pagina mijn site gemaakt, mijn formulier heb ik opgebouwd via de formulier wizard van frontpage. Het formulier ziet er goed uit alleen doet het niks als je op verzenden klikt, ik krijg ipv daarvan deze error :

http://www.pantec.be/--WEBBOT-SELF--

File not found on server

Het heeft hoogst wsl iet met die dekselse webbot te maken, ik upload mijn fomulier samen met mijn andere pagina's via smart ftp (mijn transfer type is binary, ergens gelezen dat dit iets uitmaakte)

ik denk dat dit het relevante stuk is : <FORM METHOD="POST" ACTION="--WEBBOT-SELF--">
<!--WEBBOT BOT=Discussion

op mijn server staan ook een hele resem vreemde mappen zoals _vti_bin
en _vti_cnf, daar heeft het mss iets mee te maken?

In pricipe zouden die frontpages extensies het mij makkelijk moeten maken, de webbot zou alles moeten verzenden en dergelijke, maar dat doet ie dus niet.

Als dit een erg makkelijke vraag is kan iemand me dan in de goeie richting sturen want ik geraak er niet wijs uit

Alvast vriendelijk bedankt!!!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Jeroen Balduyck schreef op 14 september
In pricipe zouden die frontpages extensies
Je zegt het zelf al: zijn die frontpage extensies wel geinstalleerd / worden ze ondersteund door je provider?

Kijk anders eens bij hotscripts.com en zoek naar hele simpele mail-scripts

[ Voor 3% gewijzigd door BtM909 op 14-09-2004 16:21 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op 14 september 2004 @ 16:20:
[...]

Je zegt het zelf al: zijn die frontpage extensies wel geinstalleerd / worden ze ondersteund door je provider?

Kijk anders eens bij hotscripts.com en zoek naar hele simpele mail-scripts
ze zijn zeker en vast geinstalleerd, via de admin console van mijn server ben ik op een pagina gekomen waar ik het volgende heb op gevonden:

Web Settings for www.pantec.be

Enable PHP Scripting

Enable Common Gateway Interface (CGI)

Enable Server-Side Includes (SSI)

Enable FrontPage Server Extensions

achter elk van deze opties staat een groen vinkje dus ze zouden geinstalleerd moeten zijn;)toch?

Verwijderd

Belg zeker? :)

Ik zou gewoon contact opnemen met je webhoster, om te vragen hoe het precies zit met die ondersteuning.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 00:40:
Belg zeker? :)

Ik zou gewoon contact opnemen met je webhoster, om te vragen hoe het precies zit met die ondersteuning.
hehe idd:p naar het schijnt moet je je site uploaden met frontpage maar dat lukt me niet...inloggen werkt prima maar ik krijg mijn site niet in de gewenste directory.

als ik dat vind zou het moeten opgelost zijn...al een tijdje geprobeerd:-) is heus niet zo makkelijk