Toon posts:

Popup checker

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi mede ontwikkelaars,

Op het moment ben ik bezig om een windows client programma om te zetten in een webapplicatie.
Als een user de webapplicatie wil benaderen zal hij wel aan bepaalde eisen moeten voldoen, zoals internet explore 6.0 en javascript enabled en geen popup-killer.
De eerste twee zijn zeer gemakkelijk te controlleren door middel van een javascriptje, maar nu wil ik ook een popup checker.

Is het mogelijk om op een 1 of andere manier te controleren of een gebruiker een popup killer heeft aan staan?
Zo ja hoe? _/-\o_

Thanks alvast

• DukeMan
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
wat je kan doen is een window laten openen en vanuit dit window een functie aanroepen uit de "parent" (het opener object) die een boolean op true zet. In je eerste scherm laat je een setTimeout lopen van bv 1sec. Die checkt na die 1 seconden of de boolean op true staat, zo niet heb je grote kans dat ze een popup killer hebben.

de tijd die je insteld van de timeout moet je zelf even inschatten... werk je via een intranet of over internet? dan is namelijk de snelheid van iemands internetverbinding belangrijk...

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:24

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Ik zie in je post alleen maar dingen staan over clientside zaken, nergens iets over serverside programmeren. Alle clientside zaken horen thuis in Webdesign & Graphics.

Daarnaast mis ik ook een taal en een duidelijke titel. Popup checker geeft niet aan in welke taal het probleem ligt en waar het probleem ligt. Vergelijk het met een titel als "auto", je legt dan ook geen relatie dat je niet weet welke benzine er in de auto moet.

Ook mis ik zelfwerkzaamheid in je post. Nergens geef je aan wat je geprobeerd hebt, waar je gezocht hebt, wat je gevonden hebt en wat er niet werkt. Je geeft alleen aan wat je zoekt.

Ergo; ik verplaats het topic niet, maar doe hem op slot. Je kan in Webdesign & Graphics een nieuw topic openen; let wel op de daar geldende policy.

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.