Ik ben van plan om een media pc te gaan maken die in de woonkamer komt te staan om de dvdspeler te vervangen, de radio en de VCR. Tevens wil ik deze PC als Game PC laten dienen.
Mijn oog is gevallen op de abit DiGiDiCe:
http://www.abit.com.tw/pa...igiDice&fMTYPE=Socket+478
Nu is deze natuurlijk nog niet compleet. Er moet natuurlijk een goede videokaart in
voor de spellen en de tv-out en er moet een goede radio/tv capturekaart in.
Nu ben ik zelf in het bezit van een Pinnacle pctv pro maar ben er niet geheel tevreden over het beeld is verder goed maar als de camera snel ergens ander heen gaat of gewoon rond draait, is het beeld wazig en dat moet niet.
Ervaring met andere kaarten heb ik niet en wil van jullie graag weten wat jullie er in zouden doen.
De andere onderdelen die er in komen zijn:
Pentium 4 3000 1 mb
1024 MB DDR400
120 GB HDD
DVD Brander (waarschijnlijk NEC 3500 )
Dit alles moet gaan werken op Windows Media Center Edition dus de compatibiliteit van de onderdelen met ook goed zijn met Windows
Ondertussen heb ik nog verder gezocht en de WinFast PVR2000 lijkt me ook wel een goede keus om dit alles te realiseren, Als videokaart ga ik denk ik een Radeon 9600 pro 256 mb nemen
Mijn oog is gevallen op de abit DiGiDiCe:
http://www.abit.com.tw/pa...igiDice&fMTYPE=Socket+478
Nu is deze natuurlijk nog niet compleet. Er moet natuurlijk een goede videokaart in
voor de spellen en de tv-out en er moet een goede radio/tv capturekaart in.
Nu ben ik zelf in het bezit van een Pinnacle pctv pro maar ben er niet geheel tevreden over het beeld is verder goed maar als de camera snel ergens ander heen gaat of gewoon rond draait, is het beeld wazig en dat moet niet.
Ervaring met andere kaarten heb ik niet en wil van jullie graag weten wat jullie er in zouden doen.
De andere onderdelen die er in komen zijn:
Pentium 4 3000 1 mb
1024 MB DDR400
120 GB HDD
DVD Brander (waarschijnlijk NEC 3500 )
Dit alles moet gaan werken op Windows Media Center Edition dus de compatibiliteit van de onderdelen met ook goed zijn met Windows
Ondertussen heb ik nog verder gezocht en de WinFast PVR2000 lijkt me ook wel een goede keus om dit alles te realiseren, Als videokaart ga ik denk ik een Radeon 9600 pro 256 mb nemen
[ Voor 8% gewijzigd door Robthebest op 14-09-2004 16:33 ]