Toon posts:

Word Forms

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

SITUATIE:

Wij hebben een word document met daarin een vaste brief die richting de gebruikers gaat. In die vaste brief hebben we een aantal velden die zelf ingevuld moeten worden EN een aantal dropdown menu's, waarin je kunt kiezen uit een aantal waarden. Als de brief helemaal is ingevuld en via de dropdown menu's de juiste waarden zijn gekozen moeten we deze brief in een ander programma importeren. Dit programma heet ZIS. (ziekenhuis informatie systeem)

PROBLEEM:

Als wij deze brief importeren in dit systeem, krijgen we niet alleen de brief te zien, maar ook "alle" waardes die je kon kiezen bij de verschillende drop downs.
En het is juist de bedoeling dat je alleen de waarden krijgt te zien, waarvoor je hebt gekozen.

VRAAG:

Bestaat er een programma, waarnaar wij het word document kunnen importeren, maar die alleen de waardes inleest die ook daadwerkelijk zijn gekozen en niet alle waardes. Zodat we vervolgens dit kunnen kopieren naar het ZIS.

Alvast bedankt,

Sander Langezaal

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik mis het kopje 'WAT IK ZELF AL HEB GEPROBEERD' ... :Y)

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
pven schreef op 14 september 2004 @ 15:24:
Ik mis het kopje 'WAT IK ZELF AL HEB GEPROBEERD' ... :Y)
Shit...vergeten dat ik al heb gezocht op g00gle en got naar zo'n programma.
Heb ook al geprobeerd om alle tekst te kopieren (nadat alles is ingevuld) naar een ander word document. Maar hij blijft op een of andere manier die andere waarden van de drop down menu's onthouden.

Je kan het uiteraard naar notepad kopieren, maar dan is de hele lay out vern**kt.

Sander

Verwijderd

Als alternatief kun je overwegen al die velden niet in het document zelf in te vullen maar in een popup window; weet niet of dat in jouw geval mogelijk is.