3310 geluid toewijzen aan bepaalde nummers ??

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BazP
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-08 00:03
Hoi ik heb de Nokia 3310, en nu kun je met de optie Toewijzen in Telefoonlijst (menu 1 -6 ) mensen (die in jou lijststaan) een aparte Beltoon toewijzen. zo kun je sommige mensen ook op geen geluid zetten e.d

Nu wil ik graag dat oproepen Zonder nummer (die dus geheim bellen) een ander of geen geluid geeft, maar omdat die niet in je telefoonlijst staat kun je ook niets toewijzen....

ik heb al geprobeerd een met een naam toevoegen aan je lijst en daar geen nummer bij toetsen, maar dan herkent hij de het "prive-nummer" niet als die gene

heeft iemand een Idee, Of een oplossing??

Alvast Bedankt

• BazP
ohja, ik heb nu ook al geprobeerd om in dat nummer, allemaal nullen of sterretjes te zetten, maar dat werkt ook niet.

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Dan zet je die toch als je standaard toon en voor alle andere, andere tonen

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Ik bedoel dat je voor alle anonieme gesprekken, je normale toon kan gebruiken en bij alle andere nummers een andere toon *D

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 09:09

ralfbosz

xm create bosz -c

Op vrijdag 29 december 2000 10:56 schreef ubermaestro het volgende:
Ik bedoel dat je voor alle anonieme gesprekken, je normale toon kan gebruiken en bij alle andere nummers een andere toon *D
Heeft de 3310 profielen/gebruikersgroepen? Dan kun je hooguit geluidjes aan bestaande nummers hangen (die in je telefoonboek staan) en krijgt de rest het standaard toontje. Je kan dan ook nog een profiel zo maken dat alleen mensen die in je telefoonboek staan het belletje laten gaan en onbekende niet. Maar ja mensen met nummmerweergave onderdrukt komen er dan ook niet door...

rm -r *

• BazP
Maarrr, dan komen mensen die niet in me telefoon lijst staan er ook niet door ? :(

• BazP
beetje dubbel....

• BazP
ik bedoel dus de mensen die wel hun nummer aan hebben staan, en niet in me lijst staan..

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 09:09

ralfbosz

xm create bosz -c

Op vrijdag 29 december 2000 16:42 schreef BazP het volgende:
ik bedoel dus de mensen die wel hun nummer aan hebben staan, en niet in me lijst staan..
Tja dat zeg ik toch, anders kan het niet. Je kunt helaas onderdrukte nummers niet standaard weigeren... Gewoon heel Nederland in je telefoon zetten (jammer je hebt niet zoveel geheugen plekken ;)

rm -r *

Verwijderd

SIMPEL, koppel een muziekje aan alle nummers en kies voor elk nummer in de tel.boek hetzelfde liedje (niet het lied eerst in dit bericht) snappie?
Pagina: 1