Bas Dekker
Ja volgens mij moet 1:1 wel gewoon te doen zijn en over die Asus brander!
Als ik jouw was zou ik de Pioneer DVR-108D nemen.
Kan 4x Dual-Layer branden en kwam zeer goed uit een test (Alleen CD'S kon ie niet zo goed branden!)
Als ik jouw was zou ik de Pioneer DVR-108D nemen.
Kan 4x Dual-Layer branden en kwam zeer goed uit een test (Alleen CD'S kon ie niet zo goed branden!)
Journey to the city unscathed
En kun je me misschien aangeven welke test?
Ik bedoel, waar ik deze test kan vinden?
Ik bedoel, waar ik deze test kan vinden?
Bas Dekker
of de NEC 3500, standaard 16 speed dvd brander en ook DL op 4 speed. Vooral omdat deze ook altijd goed wordt door de Herrie bios updates voor meerdere media's en RPC-1 beveiliging
Atari 4 ff'r 😊
De test:
http://www.anandtech.com/storage/showdoc.aspx?i=2186
En ja de NEC 3500 is ook geen slechte!
PriceWatch
Pioneer:
pricewatch: Pioneer DVR-108, 16x (Dual-Layer)
Nec:
pricewatch: NEC ND-3500 16x (Dual-layer)
Enneh,.....................wat is de "Herrie bios " en waar dient de "RPC-1 beveiliging" voor?
Tegen het niet kunnen kopieeren zoiets als SafeDisc alleen dan voor DVD's?
http://www.anandtech.com/storage/showdoc.aspx?i=2186
En ja de NEC 3500 is ook geen slechte!
PriceWatch
Pioneer:
pricewatch: Pioneer DVR-108, 16x (Dual-Layer)
Nec:
pricewatch: NEC ND-3500 16x (Dual-layer)
Enneh,.....................wat is de "Herrie bios " en waar dient de "RPC-1 beveiliging" voor?
Tegen het niet kunnen kopieeren zoiets als SafeDisc alleen dan voor DVD's?
Voordat we dalijk weer een strijd krijgen welke wel of niet beter is den ik dat de TS beter kan kijken in de review-sectie van de www.cdrinfo.com of www.cdrlabs.com of www.cdfreaks.com en dan aan de hand van de reviews zelf beslissen welke brander hij wilt.
Verwijderd
En lees dan ook even wat op doom9, daar staat veel over de programmatuur. Zomaar een DVD, bijvoorbeeld uit de videotheek, 1 op 1 branden (mag niet!) gaat niet lukken, je zult hem toch echt eerst moeten rippen.
Eh,.................wie weet dat ik een 1:1 kopie van een Film uit de videotheek maak?!
Enneh,.................ze hebben deze dagen ook al zoiets al Dual-layer schijfjes!
8.5 GB op 1 schijfje!
Dus een DVD te rippen hoef niet meer
Moch je 1:1 willen kopieeren en de DVD is beveiligt gebruik dan DVDDecrypto (Weet alleen niet meer of ie nou WEL of NIET legaal was
)
Enneh,.................ze hebben deze dagen ook al zoiets al Dual-layer schijfjes!
8.5 GB op 1 schijfje!
Dus een DVD te rippen hoef niet meer
Moch je 1:1 willen kopieeren en de DVD is beveiligt gebruik dan DVDDecrypto (Weet alleen niet meer of ie nou WEL of NIET legaal was
Je mag een kopie maken voor je zelf en ja dat mag met DVDdecrypter. Wat dus niet mag is een kopie maken van een film uit de videotheek
BenQ DL DW1600A
Komt erg goed uit de tests. Vooral gezien de prijs! (+/- 110 euro). Kan op 2.4 speed dual layer branden. Ik heb er vorige week 1 gekocht. Bevalt goed. Ik heb nog niet 1 : 1 een dvd gecopieerd, maar durf aan te nemen dat dat geen probleem zou moeten zijn, op dubbel speed.
Komt erg goed uit de tests. Vooral gezien de prijs! (+/- 110 euro). Kan op 2.4 speed dual layer branden. Ik heb er vorige week 1 gekocht. Bevalt goed. Ik heb nog niet 1 : 1 een dvd gecopieerd, maar durf aan te nemen dat dat geen probleem zou moeten zijn, op dubbel speed.
Hmmm, is die Nec3500a niet stuk goedkoper? die kan je op pricewatch vinden voor 80 euro als ik me niet vergis. Ik heb nu een Nec2500a maar die ga ik binnenkort inruilen voor een Nec3500a. Werkt erg goed die nec branders. heb in me laptop een nec6100a zitten (das broertje van de 6500a) deze is 8x en kan ook DL aan op 2.4
Als ik nu een (DVD)brander nodig heb ga ik ook zeker weer voor een NEC. Heb daar echt nog nooit problemen mee gehad en het is nog relatief goedkoop ook 
Ik zou dus als ik TS was voor de NEC3500a gaan.
Ik zou dus als ik TS was voor de NEC3500a gaan.
[ Voor 15% gewijzigd door LifeTecH op 14-09-2004 20:43 ]
Waarom zou het niet mogelijk zijn?Misschien een hele rare vraag, maar is het mogelijk om met een "dual layer brander" een film op dvd direct 1 op 1 te kopieren [op een dual layer schijfje]?
Keuzes zijn persoonlijk. De een zegt Pioneer, de ander zegt NEC en weer een ander zegt Plextor en jij zegt Asus. Ieder z'n meugEn is de Asus DRW-1608A dual layer 16 speed dvd brander een goede keus?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()