Toon posts:

[IE] Open/save venster is weg als pagina's asp bevatten*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Heb sinds vandaag een probleem met mijn open/save venster. Op sommige sites komt het scherm van open/save wel tevoorschijn, dit is bij sites zonder ASP link en bij andere sites download ie naar een tijdelijke map en opent het bestand gelijk, dit is het geval bij ASP links, ik weet niet wat dat is. Gister werkte alles nog oke.

Weet iemand een oplossing om dit weer goed tekrijgen?

groeten

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

welk open/save venster?

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 16:00

De Nelis

en anders maar niet...

Hij bedoeld waarschijnlijk de downloadvensters, maar welke browser gebruik je en heb je er al eens een spyware scannertje over heen gehaald als adaware, of reset je webinstellingen (internet explorer) even naar default. Waarschijnlijk heb je namelijk bij verschillende bestandstypen aangegeven dat hij niet moet vragen wat te doen.

time is infinite, but each week is ten hours short..

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:35
Ik denk dat je file -> save as bedoelt?

Zou je iets meer informatie willen geven over de gebruikte versie van je software? Ik gok dat het Internet Explorer is, en zal dit topic dan ook alvast verplaatsen naar "Software Algemeen" waar het beter thuis hoort.

Zou je de volgende keer even de Faq (Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) willen doorlezen, hier staan diverse tips :).