[UPC]stapt volop in internettelefonie

Pagina: 1
Acties:

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:58
UPC stapt volop in internettelefonie

Gepubliceerd op dinsdag 14 september 2004

AMSTERDAM (ANP) - UPC gaat al zijn 2,4 miljoen Nederlandse kabelklanten telefonie via internet aanbieden. De nieuwe dienstverlening begint in Amsterdam en Rotterdam, waarna begin 2005 de rest van Nederland aan de beurt is. Dit heeft UPC dinsdag bekendgemaakt.

Een basisabonnement wordt 50 procent goedkoper dan de traditionele KPN-aansluiting voor vaste telefonie, zo belooft UPC. De beltarieven zullen 10 tot 15 procent lager zijn.
bron

dan maar hopen dat KPN eindelijk hun vaste abo bedragen verlaagd

[ Voor 10% gewijzigd door Maite op 14-09-2004 15:01 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Is het true VoCable of gewoon een nieuwe variant van hun huidige manier van bellen (ook via de kabel)?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Polderdijk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-02 19:10
Dat zou natuurlijk erg mooi zijn!

Ik wil echt alles van KPN de deur uitzetten en dat zou nu dus het juiste moment zijn. Jammer alleen dat ze nogmaals willen upgraden maar ik moet nog geupgrade worden van de eerste ronde :(

Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-02 11:51
Polderdijk schreef op 14 september 2004 @ 15:11:
Dat zou natuurlijk erg mooi zijn!

Ik wil echt alles van KPN de deur uitzetten en dat zou nu dus het juiste moment zijn.
En jij denk dat UPC fijn is... :? Ben er nooit echt heel tevreden over geweest terwijl ik met KPN (nog) geen slechte ervaringen heb...

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-02 13:22

Bergen

Spellingscontroleur

Gaat dit over VoIP?

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-02 20:20
als hun kabel telefonie net zo bagger wordt als hun kabel internet dan is dit geen aanrader..

HTPC, Speeldoos | PVoutput

• Polderdijk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-02 19:10
Koning Kerklaan schreef op 14 september 2004 @ 15:12:
[...]

En jij denk dat UPC fijn is... :? Ben er nooit echt heel tevreden over geweest terwijl ik met KPN (nog) geen slechte ervaringen heb...
Nou UPC is idd niet de fijnste, maar op Chelloo.com hebben de mensen die het al hebben bijna geen last van storingen en gaat alles prima.

Daarbij wil ik ook zo snel mogelijk alles wat maar met KPN te maken heeft de deur uit, dit omdat KPN de laatste tijd zulke gekke dingen aan het doen is. Zoals bijvoorbeeld het vrijgeven van geheime nummers en het incasso systeem.

Dit zijn voor mij 2 hele belangrijke kenmerken om KPN de deur uit te doen. Daarbij wil ik ook met de nieuwe technieken mee gaan en graag de VoIP gaan testen :)

Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!

Pagina: 1