De ati radeon 9800 mobility is nu enkel beschikbaar bij dell op het inspirion 9100 laptop. Maar de insprion is is een dik en lelijk machien. Wanneer is de mr 9800 eigenlijk beschikbaar bij de andere merken? Ik wil graag een "game" laptop maar wel met een mooi design. (voodoo ofzo)
dell heeft voorlopig het alleenrecht. MR9800 is helaas nogal een stroomvreter ... je accutijden zullen wel flink terugvallen
Ik heb al veel gezoch op google en niks gevonden. Enkel dat dat dell 30 dell
30 dagen exclusiviteitsrecht had. Maar die zijn volgens mij al verlopen.
Mss komt de 6800go van nvidia wel vroeger uit? die vpu zal ook wel een goede kaart worden denk ik
30 dagen exclusiviteitsrecht had. Maar die zijn volgens mij al verlopen.
Mss komt de 6800go van nvidia wel vroeger uit? die vpu zal ook wel een goede kaart worden denk ik
Verwijderd
Kun je niet proberen een leverancier (misschien een computerboer) te mailen/bellen, kijken of die wat meer erover weten. Hun hebben meestal de contacten bij de grote jongens.
Denk dat je niks meer aan mijn link hebt die hier bovenstaat. Maar ik wist dus niet dat dell een alleenrecht heeft/had. En naar mijn inzien had je ook in je startpost kunnen vermelden dat je gezocht had. Maar daar is het nu te laat voor.
Denk dat je niks meer aan mijn link hebt die hier bovenstaat. Maar ik wist dus niet dat dell een alleenrecht heeft/had. En naar mijn inzien had je ook in je startpost kunnen vermelden dat je gezocht had. Maar daar is het nu te laat voor.
Verwijderd
die mr9800 is so wicked!
Hij mag van mij stroom vreten!
ik heb bewust voor een desktop replacement gekeken...
3dmark03 - 7240
en nog iets verder overclocked - 7592
http://www.banisch.nl/ollie/3dmark03-7592.JPG
http://www.banisch.nl/ollie/3dmark03-7240.JPG
Hij mag van mij stroom vreten!
ik heb bewust voor een desktop replacement gekeken...
3dmark03 - 7240
en nog iets verder overclocked - 7592
http://www.banisch.nl/ollie/3dmark03-7592.JPG
http://www.banisch.nl/ollie/3dmark03-7240.JPG
Verwijderd
Ik geloof dat acer binnenkort kwam met een Aspire in de 15XX reeks met een mr9800 in een van de topmodellen. Even puntje: de Aspire 15XX is gebouwt rond het Athlon64 platform, en dan geen mobile versie. Toch nog relatief energiezuinige CPU's.
Mijn Aspire 1511LMi (Athlon 64 3000+ clawhammer, nForce3 Go150, GeForce FX Go5700 á 12700 3dmark01) doet met powermizer maximaal, CnQ aan, ietsje meer dan 3 uur op een accu. Ga je gamen (CnQ klokt naar 1800MHz, nV Powermizer maximaal), dan is hij in ietsie onder het uur leeg, maar alles draait er goed op.
Logischerwijs gaat deze serie dan 1520 heten, en gebaseerd zijn rond het VIA platform, met de mr9800 reeks. Natuurlijk, zoals de 1510 reeks, het volle scala S754 Athlon 64-ers erin. Alhoewel ik érgens stiekem nog de hoop heb dat ze toch nog een nForce3 250 nemen.
De behuizing is hetzelfde als de Aspire 13XX reeks en de huidige Aspire 15XX reeks: niet echt lelijk (zilver achter, voorkant best mooi). Als je TOEVALLIG op de hanzehogeschool zit, dan heb je geluk, want het STIKT van die laptops daar. Vooral de 13XX serie (athlon XP). Kans dat het op andere scholen net zo is.
Mijn Aspire 1511LMi (Athlon 64 3000+ clawhammer, nForce3 Go150, GeForce FX Go5700 á 12700 3dmark01) doet met powermizer maximaal, CnQ aan, ietsje meer dan 3 uur op een accu. Ga je gamen (CnQ klokt naar 1800MHz, nV Powermizer maximaal), dan is hij in ietsie onder het uur leeg, maar alles draait er goed op.
Logischerwijs gaat deze serie dan 1520 heten, en gebaseerd zijn rond het VIA platform, met de mr9800 reeks. Natuurlijk, zoals de 1510 reeks, het volle scala S754 Athlon 64-ers erin. Alhoewel ik érgens stiekem nog de hoop heb dat ze toch nog een nForce3 250 nemen.
De behuizing is hetzelfde als de Aspire 13XX reeks en de huidige Aspire 15XX reeks: niet echt lelijk (zilver achter, voorkant best mooi). Als je TOEVALLIG op de hanzehogeschool zit, dan heb je geluk, want het STIKT van die laptops daar. Vooral de 13XX serie (athlon XP). Kans dat het op andere scholen net zo is.
Dan praat je toch echt over een DTR machine. Met een mobile radeon 9800 en nog een 65W A64 haal je nog geen 40min fulll loadVerwijderd schreef op 16 september 2004 @ 23:17:
Ik geloof dat acer binnenkort kwam met een Aspire in de 15XX reeks met een mr9800 in een van de topmodellen. Even puntje: de Aspire 15XX is gebouwt rond het Athlon64 platform, en dan geen mobile versie. Toch nog relatief energiezuinige CPU's.
Pagina: 1