Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Bluetooth Headset: Bluetrek G2 of Nokia Orginal

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een Bluetooth headset voor mijn Nokia 6600 en vroeg mij eigenlijk af wat jullie ervaringen ervan zijn.

Het gaat om de volgende modellen:

Bluetrek G2
Afbeeldingslocatie: http://www.bluetrek.com/image/BlueTrekG2_b.gif
Standby tijd van 300 uur
Spreektijd van 9 uur

Nokia HDW-2 of 3
Afbeeldingslocatie: http://www.complaza.nl/images/bluetooth/hdw2.gif
Standby tijd van 60 tot 100 uur
Spreektijd van 3 tot 6 uur

Ik was benieuwd wat jullie ervaringen waren met diverse bluetooth headsets.
Opzich vind ik deze allebij wel mooi, maar schrok een beetje van de HDW-2 dat die 60 uur maar standby kan zijn.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

De HDW-2 is voor zover mij bekend niet meer leverbaar. Waar jij hem nog gezien heb, hebben ze `m misschien nog op voorraad, maar hij is in ieder geval niet meer bestelbaar.

Misschien is gewoon een SonyEricsson wel iets voor jou. Ik weet namelijk dat de HBH-600 erg goedkoop te verkrijgen is bij ik dacht de PhoneHouse en T for Telecom.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de telefoon Nokia 6600.
Het gaat mij niet zo zeer om de prijs, die 10 euro extra of minder komt het ook niet meer op aan.
Maar die van SonyEricsson kan ook op Nokia toestellen worden gebruikt?

-edit-
Heb even gekeken naar die van SonyEricsson, maar vind ze helaas niet mooi.
Althans als je hem vergelijkt met de bluetrek g2 of die van nokia.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2004 13:37 ]

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 13:35:
Ik heb de telefoon Nokia 6600.
Het gaat mij niet zo zeer om de prijs, die 10 euro extra of minder komt het ook niet meer op aan.
Maar die van SonyEricsson kan ook op Nokia toestellen worden gebruikt?
Ja, tegenwoordig maakt dat niks meer uit.
Vroeger wilde dat nog wel eens problemen geven, maar tegenwoordig heeft Nokia zijn bluetooth protocol zo aangepast dat het ook werkelijk goed bruikbaar is met andere bluetooth producten dan die alleen van Nokia.

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/articles/2004/image/se9march/hbh600/hbh600-2.jpg

-

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Ik wil de HBH-35 van Sony Ericsson :

Afbeeldingslocatie: http://www.telido.de/images/big/se_hbh35.jpg

O+

Bluetooth is universeel, dus verschillende merken werken ook met elkaar :)

Verwijderd

Topicstarter
Tot nu toe zie ik nog niks boven de 300 uur Standby tijd van de Bluetrek G2 komen.
Die zwarte van Sony Ericsson is opzich ook wel 8)
Maar niemand heeft zo apparaat die wat ervaringen erover kan vertellen?

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:52
hoe zit dat met opladen van die dingen? Zit er een ladertje bij bijv?
Of wat voor accus zitten erin?

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:21

DizzyWeb

Ondertiteld

EquiNox schreef op 14 september 2004 @ 13:39:
Bluetooth is universeel, dus verschillende merken werken ook met elkaar :)
Helaas, niet dus. Nokia's willen alleen samenwerken met BT headsets die speciaal voor Nokia ontworpen zijn!

Verwijderd

Topicstarter
DizzyWeb schreef op 14 september 2004 @ 20:29:
[...]

Helaas, niet dus. Nokia's willen alleen samenwerken met BT headsets die speciaal voor Nokia ontworpen zijn!
Ik neem aan dat je bedoelt die de Nokia telefoons ondersteunen, dus daadwerkelijk er bij vermeld staat dat hij ook nokia ondersteunt. Want de Bluetrek G2 ondersteunt wel Nokia maar ook reeks andere telefoons.

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Ik heb de G2 al een paar maanden en ben er zeer tevreden over. Ik gebruik hem met name in de auto en in mindere mate op kantoor. Buiten gebruik is minder door de wind die teveel ruis verookzaakt (geldt vast ook voor de nokia)

Ik denk dat de keuze snel gemaakt is, de Nokia kan minder (minder lange standby en battery duur) en is duurder. Daarnaast is de G2 zeker onafhankelijk van een merk (en die Nokia vast niet) en werkt met Nokia (alleen de 6310(i) heeft een 'ongemak')

Bij de G2 zit een gewone lader en een autolader is er voor 5 euro (ComPlaza.nl)

Ook kan de G2 met meerdere (2) telefoons pairen dacht ik.

Everything is better with Bluetooth

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

jeanj schreef op 29 september 2004 @ 01:17:
Ik heb de G2 al een paar maanden en ben er zeer tevreden over. Ik gebruik hem met name in de auto en in mindere mate op kantoor. Buiten gebruik is minder door de wind die teveel ruis verookzaakt (geldt vast ook voor de nokia)

Ik denk dat de keuze snel gemaakt is, de Nokia kan minder (minder lange standby en battery duur) en is duurder. Daarnaast is de G2 zeker onafhankelijk van een merk (en die Nokia vast niet) en werkt met Nokia (alleen de 6310(i) heeft een 'ongemak')

Bij de G2 zit een gewone lader en een autolader is er voor 5 euro (ComPlaza.nl)

Ook kan de G2 met meerdere (2) telefoons pairen dacht ik.
Nou, ik heb dat ding geprobeert tte dragen, maar bij mij flikkert hij steeds van mijn oor af. En niet alleen bij mij, maar ook bij verschillende andere mensen.

Hoe heb jij `m in hemelsnaam zo goed aan je oren zitten?

-

Verwijderd

Topicstarter
Misschien beetje late reactie, maar toch wil ik mijn mening uiten over de G2.
Ik heb hem tijdje terug besteld en hij bevalt absoluut niet. Past voor geen meter. Knopje's die erop zaten waren naar mijn inzien te simpel. Je wist niet eens of je het nou wel of niet ingedrukt had.

Ik heb nou net vandaag de Nokia ontvangen is kijken of die wel goed past.

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Ginz schreef op 29 september 2004 @ 01:50:
[...]
Hoe heb jij `m in hemelsnaam zo goed aan je oren zitten?
(het is oud topic, ik weet het)
Je kunt de 'beugel' bijbuigen, zodat het een "perfecte" fit heeft, ik heb hem 1x in het afgelopen half jaar laten vallen maar toen zat ie niet goed in mijn oor.

Everything is better with Bluetooth

Verwijderd

Ook van mij even een noot: De Nokia kan ik je echt afraden. Een collega van mij heeft hem nu een jaar, en is aan zijn 3e pootje bezig. Deze is heeel dun en erg breekbaar, en bovendien volledig plastic dus niet echt comfortabel. Bovendien is de headset zonder lader geleverd, en de standby tijd is niet erg best.
In verhouding tot de SE (Ik heb zelf de HBH-65); deze is echt beter. Pootje is bekleed met rubber en flexibel. Zit erg goed. Bediening is makkelijk en standby tijd is goed genoeg. Overigens kan je deze prima gebruiken met een Nokia telefoon (getest op een 6310).

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:43

Nitai

Live the life you love.

Ik heb geen ene Jabra voorbij vliegen in dit topic, ik heb een BT250 (toen hij net uit was), die doet het nog steeds perfect met AL mijn SE gsm's. Met m'n Nokia 6600 van m'n broertje is het ronduit slecht , maar met SE phonetjes heel erg goed. Lange standby tijd, duidelijk geluid en meerdere gel ear's.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Voor de mensen die een BT headset goedkoop willen proberen: de Lidl heeft maandag 15-11-2004 een in de aanbieding:

http://www.lidl.nl/nl/ind...41115.p.Bluetooth_headset

13gr, 100h standby (lijkt mij weinig) 4,5 uur spreektijd, 10m reikwijdte, e.49,99

Ik had vorige week de site van Silvercrest (het merk van die headset, heb er zelf een koptelefoon van), maar nu weet ik het niet meer, www.anubisline.de komt in de buurt denk ik, daar had ik mijn koptelefoon gevonden.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Pagina: 1