Chello Lancity netwerk afgesloten

Pagina: 1
Acties:

• MichelatNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:41
Vanaf gisteren geen internet meer, vandaag gebeld en wat krijg je te horen....
Dat ze het lancity netwerk hebben afgesloten, daar zit ik dan met mijn lancity modem.
Nu komen ze hem volgende week pas omruilen :(
Ik vroeg de helpdeskmedewerker of ik de enige in Nederland was met dit probleem, na veel stotteren kwam die ervoor uit dat ik niet de enige was...

Is dit nu slordig of niet?

Oja dit is op postcode 7001 (Doetinchem) gebeurd

[ Voor 7% gewijzigd door MichelatNL op 14-09-2004 12:23 ]

Verwijderd

Zo, dat is wel lekker slordig zeg....
heb je er ook geen mailtje van gehad ?

Verwijderd

LOL! Da's een strakke actie van ze. (De helpdesk zal er ook wel blij mee zijn.) Mag je nou volgende maand ook 1/4 van de rekening afhalen? Dit lijkt me opzet namelijk.

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

DDX

hmms zat er net over te denken om eens te kijken of mijn oude modem nog zou werken
(nooit ingeleverd nml)

helaas, nu echt alleen maar als aandenken aan a2000 tijd ;)

https://www.strava.com/athletes/2323035

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-02 13:22

Bergen

Spellingscontroleur

Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 12:31:
LOL! Da's een strakke actie van ze. (De helpdesk zal er ook wel blij mee zijn.) Mag je nou volgende maand ook 1/4 van de rekening afhalen? Dit lijkt me opzet namelijk.
Nee, 1/2. Chello heeft een regeling dat als je het dubbele mag terugvragen. :) Als je modem een week offline is mag je 2 weken aan abo-kosten van je rekening halen. Tenminste, dat mag je niet zelf zo maar inhouden, de klantenservice moet dat voor je doen, dus daar moet je ff heenbellen.

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:05

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

'Goeie' manier om erachter te komen waar die modems nog staan. Aantal klachten=aantal omruilacties. typische chello.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-02 15:37

Nik

Eeeh... ik zit nog op lancity, met oud modem... en ik kan nog gewoon internetten hoor! Ik woon dan wel in Zuid_Holland, maargoed, hier draait alles als een zonnetje (325 KB/s met Classic). Ik zie wel of er wat mis gaat...

• MichelatNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:41
Geen mailtje..helemaal niks gehoord.
Bij chello op de site kun je kijken wanneer je modem wordt omgeruild als je je postcode intypt en daar stond altijd "nee je modem is nog niet ingepland", ook al zo'n lekkere service van hun (lijkt meer op een zoethoudertje).

Ik zal ze nog eens bellen over de rekening.
Waar staat dat trouwens van die regeling? kan ik dat ergens op hun site vinden?

Edit:
Gevonden
15.2 Indien een storing langer duurt dan een aaneengesloten periode van 24 uur, zal UPC voor iedere dag dat de chello Service niet beschikbaar is aan de klant de waarde van twee dagen aan (vaste) abonnementskosten vergoeden. UPC is, onverminderd het bepaalde in artikel 21, niet aansprakelijk voor enigerlei directe of indirecte schade die het gevolg is van een storing.
http://home.nld.chello.nl/php/closed/voorwaarden/index.php

[ Voor 38% gewijzigd door MichelatNL op 14-09-2004 15:08 ]

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

superduper schreef op 14 september 2004 @ 13:42:
'Goeie' manier om erachter te komen waar die modems nog staan. Aantal klachten=aantal omruilacties. typische chello.
Nouja, ze zijn wel druk aan 't omruilen geweest in 't hele land en blijkbaar weten ze van een aantal modems niet waar ze staan.

Weet jij dan een betere manier om erachter te komen?

Verwijderd

bij mn vriendin thuis hebben ze die lancity ook nog niet omgeruild... maar internet werkte daar gisteravond in ieder geval nog wel...

(zutphen btw)

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 15:12:
bij mn vriendin thuis hebben ze die lancity ook nog niet omgeruild... maar internet werkte daar gisteravond in ieder geval nog wel...

(zutphen btw)
Ik zou ze maar eens laten bellen met de helpdesk, voordat haar modem ook uitvalt. Voorkomen is beter dan genezen he... :)

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 15:12:

(zutphen btw)
Het slechtste deel van Chello nog wel ;)
Zutphen valt denk ik niet onder Arnhem, Doetinchem wél.

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-02 20:20
Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 12:31:
1 week geen internet betekent 4 weken niet betalen (volgens het garantie plan)

HTPC, Speeldoos | PVoutput

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:17

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

heb die lancity van mezelf ook nog in de kast liggen hier :D

noway dat ik die terug ga brengen, ze zouden een afspraak maken om hem op te komen halen. nooit meer wat van gehoord :P

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Webjunkie schreef op 14 september 2004 @ 15:18:
[...]

1 week geen internet betekent 4 weken niet betalen (volgens het garantie plan)
2 weken, niet 4. Zie hier het garantieplan.

[ Voor 21% gewijzigd door Bergen op 14-09-2004 15:35 ]

Pagina: 1