Peace cannot be kept by force - it can only be achieved by understanding - Albert Einstein
1
2
3
| 1244,5678 1,203 102,8 |
Ik denk dat je dan met 2 cellen naast elkaar moet gaan werken.
Dan ben je natuurlijk niet op de komma aan 't uitlijnen, he?NomoDigger schreef op 14 september 2004 @ 11:59:
zorg voor vast aantal getallen achter de komma en dan rechts uitlijnen (of zeg ik nu iets heel geks)
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Net gechecked in de laatste versies van Mozilla/FireFox / Opera en Konquerer; het ziet er naar uit dat geen enkele van deze browsers het al geimplementeerd heeft...TheBigBug schreef op 14 september 2004 @ 11:56:
[...]
Heeft iemand een helder idee waar ik nog niet aan gedacht heb, of wordt dit (nog) niet ondersteund door browsers?
Dit is trouwens het CSS equivalent van
1
| <col align="char" char="."> |
maar ook dat wordt vziw door geen enkele browser ondersteund
[ Voor 17% gewijzigd door crisp op 14-09-2004 12:08 ]
Intentionally left blank
Rechts uitlijnen werkt alleen met een vast aantal getallen achter de komma, dus dan zou ik de getallen aan moeten vullen met nullen.
Verder zou twee kolommen inderdaad een oplossing kunnen zijn, maar er moet hiervoor toch een simpelere manier zijn. Maar misschien moet ik dat inderdaad proberen.
<edit>
@crisp, zou dat het probleem dan toch zijn? Ik heb inderdaad mijn probeersels ook al getest met het rijtje browsers dat jij opnoemt, maar het werkt idd niet.
</edit>
[ Voor 22% gewijzigd door TheBigBug op 14-09-2004 12:10 ]
Peace cannot be kept by force - it can only be achieved by understanding - Albert Einstein
1
2
3
4
5
| <pre> 1,03 39,2 928,05 </pre> |
Geeft wel het gewenste effect, maar is natuurlijk wel erg "vies"
[ Voor 22% gewijzigd door Zoefff op 14-09-2004 12:15 ]
Ik weet het wel zekerTheBigBug schreef op 14 september 2004 @ 12:08:
[...]
@crisp, zou dat het probleem dan toch zijn? Ik heb inderdaad mijn probeersels ook al getest met het rijtje browsers dat jij opnoemt, maar het werkt idd niet.
Voor Moz staat er al een FR uit vanaf 1999: http://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=2212
Blijkbaar wordt er geen waarde aan gehecht; je zal zelf met een oplossing moeten komen dus
Intentionally left blank
1
| |
Maar hierover ga ik nog even twijfelen.
[ Voor 11% gewijzigd door TheBigBug op 14-09-2004 12:25 ]
Niet met de <pre>-tags.NTGiant schreef op 14 september 2004 @ 12:31:
en een spatie is niet altijd even breed als 1 getal... Dit kan namelijk ook nog eens per lettertype verschillen
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Daarom staat het ook tussen <pre> tagsNTGiant schreef op 14 september 2004 @ 12:31:
en een spatie is niet altijd even breed als 1 getal... Dit kan namelijk ook nog eens per lettertype verschillen
[ Voor 25% gewijzigd door Zoefff op 14-09-2004 12:43 ]