Toon posts:

[XP]Oude docs map ontoegankelijk na install op andere schijf

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nadat windows stopte met te doen wat hij moest doen ben ik gaan installeren op een andere harddisk. Daarna wou ik vrolijk mijn documenten kopieeren, maar kreeg geen toegang tot de map Documents and Setting/naam/.

Beetje met de rechten zitten spelen tot ik er wel in mocht, blijkt alles eronder ook niet toegankelijk te zijn.

Opnieuw met rechten zitten kutten tot ik de subdir wel in mocht, blijk ik alsnog niet aan de bestanden te mogen komen.

Best frustrerend... iemand iedeeen?

• wens
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:17
Als je de rechten gaat wijzigen, klik dan ook eens op Advanced en zet daar het vinkje aan bij Replace permission entries on all child objects.

• jmvriesen
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-04 15:50
Zeker irritant, heb ik ook gehad. Ben blij dat alles nu weer toegankelijk is.

Tip: na clean install met alle relevante sorftware en rechten ---> Ghostfile fikken op dvd. Makkelijk terug te zetten binnen 1 uur i.p.v. 3 dagen kwijt om alles opnieuw te installeren.

Merely a passerby in this world

• LinuZZ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:19
je hebt alleen het toegangsrecht tot de map verdeeld, je kunt ook ergens aanvinken dat je toegang hebt tot alle submapppen. ik hoop voor je dat je niks encrypted hebt opgeslagen want dan kom je er idd niet meer in

edit: te laat
wat ik een keer heb gedaan is de bestanden terughalen via serv-u(ftp server) die 'ziet' de rechten niet denk ik want het werkte heel goed

[ Voor 27% gewijzigd door LinuZZ op 14-09-2004 12:01 ]

enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-04 11:49

Sosabowski

nerd

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Zie het antwoord van IorGie - dit staat letterlijk in de Windows Operating Systems FAQ :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.