Toon posts:

[outlook 2000] Mail opslaan in .Pst bestand?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeiedag allemaal

Mijn vraag is hoe kan je het beste je mail uit outlook opslaan op je HD?

Moet het in een .pst file of kan je ook elk mailtje afzonderlijk neerzetten op je HD?
Je kan je mailtjes saven via File -> save as.. maar hierbij slaat ie het alleen maar op in een text file. Je kan ook alle mailtjes afzonderlijk saven maar bij 1000 mailtjes duurt dat zo lang.
Als je hem exporteerd naar een .pst file hou je dan alle attachments?

Bedankt voor het helpen alvast

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Als je een pst opslaat hou je je attachments. Ik doe het zelf in een pst. :)

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-07 18:03
Als je niet met een Exchange server werkt staat alles vanzelf in een PST file. In een PST file zit alles, dus ook bijlages.

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:35
Een .pst bestand bevat alle informatie die je mailbox ook bevat, dus alle e-mails incl. attachments. Als je even zoekt op *.pst komt het bestand welke je nu gebruikt in outlook vanzelf naar voren als je geen exchange gebruikt ;).

Ik zet even .pst bij in je topic titel.

Verwijderd

Topicstarter
We gebruiken hier wel een exchange server.
En de meeste mensen maken zelf folders aan

voorbeeld:
Ik krijg een mailtje in me inbox heb een aantal andere folders genaamd:
Kees
Piet
Klaas
En ik zet het mailtje in Piet omdat ik het mailtje van Piet kreeg.

Moet je dan alle folders apart in een .pst file opslaan
of kan je gewoon in 1x alles opslaan?

Verwijderd

Als je een exchange server 'hebt' kun je de mappen direct onder outlook today of in de inbox aanmaken.

Je kunt ook een personal folder (PST-file) maken en daar later submappen inzetten. Vergeet niet dat PST files een maximale grootte hebben; wordt die overschreden, raak je in het gunstigste geval alleen de laatste data die je had toegevoegd lwijt, in het ergste geval alles.
Pagina: 1