Toon posts:

BEN onbereikbaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Even een vraagje over BEN

Ik woon in Maastricht en heb (dom genoeg) een BEN bijzonder abbonement afgesloten.

Ook al staat op de site van BEN de dekking als goed omschreven, heb ik in driekwart van mijn woonplaats geen bereik.

Heb BEN gemaild en gevraagd mijn contract op te zeggen, maar zij doen het af met:
'atmosferische storingen waarvoor ze niet verantwoordelijk zijn' en
'Ik kan thuis wel bellen dus ik moet niet zeuren.'

(vrij vertaald)

Is er iemand anders die ook deze problemen met BEN heeft gehad, en wat kan je hier nu weer tegen beginnen?

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Tja, ik heb maar liefst 3 dagen BEN gehad, toen 1 maand KPN en nu zit ik bij Libertel, de eerste provider die me echt goed bevalt.
Ik weet niet of ik hier de goede punten van Libertel eruit mag lichten (spam :? ), maar wat ik persoonlijk goed vind aan Libertel:

1. Zeer goede dekking
2. Duidelijke tarieven-stuctuur
3. Snelle service als je problemen hebt
4. Regelmatig kortingen (vorige maand een korting van 50,-)

Ik heb het wel over abbo's, hoe prepay is weet ik niet (punt 1 zal iig hetzelfde zijn)

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 17:01

Richard

Kuru Kuru Kururin

1. Zeer goede dekking
3. Snelle service als je problemen hebt
Ja hoor is bij Prepaid ook exact hetzelfde. Onder kortingen versta ik dan: 2 SMS-jes voor de prijs van 1, en 40,- opwaarderen, 45,- krijgen.

De dekking van Libertel is echt Supa!

20*350ZO45°

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 09:09

ralfbosz

xm create bosz -c

Op vrijdag 29 december 2000 08:46 schreef DSmarty het volgende:
ik persoonlijk goed vind aan Libertel:

1. Zeer goede dekking
Klopt, beter dan KPN. Op werk kunnen alle collega's die een nieuw abbo van Libertel hebben kunnen wel bellen, terwijl de oude abbo's nog op KPN geen of slecht ontvangst hebben. Ben (prive) werkt hier prima.
Nou duidelijk. Datagesprekken (wappen dus) vallen buiten een eventuele belbundel. Mooie boel terwijl bij Ben dat gewoon van de belbundel afgaat.
Ach voor 30 gulden per maand voor 120 belminuten hoef ik geen extra korting hoor. Dan krijg ik net zoals mijn eerste drie rekeningen gewoon geld terug (werd verekend met de rekening erop en toen nog 1x ;)

rm -r *

Verwijderd

Topicstarter
Dat Libertel veel beter is was me al wel duidelijk. Daarom wil ik ook van BEN af zodat ik kan overstappen. Maar ja, dan is een abbonement ineens een stuk muinder aantrekkeijk want je zit er wel aan vast.

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-08 11:16

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

Het voordeel van BEN, is goedkoop, en duidelijk. Ik bel dag en nacht voor 40cnt, sms ook voor 40cnt en heb nul gulden abbo (35 piek per maand= 75 belminuten).

Ook die extra's vind ik wel geinig, www.bel-online.nl en bel miles enz.

maarja de dekking is inderdaad niet geweldig. Maar of het een of het ander

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

Verwijderd

Een kameraad van mij had ook een BEN abbo, na een halfjaar was hij het zat om steeds onbereikbaar te zijn. Hij heeft toen dat gajes van BEN helemaal gek gebeld.
En heeft z'n abbo direct af kunnen sluiten.

Ik weet niet of je dat nu nog kunt flikken want 't is onderhand al een halfjaar geleden.
Maar misschien toch een ideetje8-)

/offtopic
Ik heb nu zelf ook BEN omdat ik een 3310 heb gehaald en die was stukken goedkoper met BEN. Daar moet ik alleen nog ff de simlock afprutsen en dan komt m'n oude KPN kaart erweer in. Maar ik moet zeggen dat BEN er toch op vooruit is gegaan wat betreft hun dekking.
</offtopic
Pagina: 1