Toon posts:

Hoe krijg ik mijn site op google?

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik zou graag willen weten hoe ik een link naar mijn site op google kan krijgen...
Dit zonder te betalen aan google, gezien ik bijna geen geld heb....

Ik heb al op google gekeken, maar ik kan alleen maar vinden om een advertentie tegen betaling te plaatsen.. Dus daarom zou ik graag willen weten hoe ik dat moet doen.. Of iemand moet mij helpen met een link ergens te plaatsen.. Wil graag meer reclame maken voor mijn bedrijf vandaar...

Mijn website is http://kanarieartanddesign.org

Wie o wie wilt mij informeren en helpen?

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• jwchess
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Staat toch echt bij de informatie: http://www.google.nl/intl/nl/webmasters/

Edit: de website http://kanarieartanddesign.org/ is niet beschikbaar.....

[ Voor 34% gewijzigd door jwchess op 14-09-2004 11:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
WTF!!!
Ik zie het ook jah....

hmmmm..... dan zal de webserver van mijn broer er weer eens uit liggen....
Moet er toch iets aan gaan doen.. schiet niet op zo.. een uur geleden deed hij het wel nog namelijk...

Ik zal er in ieder geval eens kijken.. Bedankt tot zo ver :D

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Je kan toch ook onderstaande in je HTML zetten?
HTML:
1
2
<META name="robots" content="index, follow">
<META name="keywords" content="Hier, je, zoektemen, met, een, komma">

• DarkFlow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-02 14:03
http://www.google.nl/sear...&q=kanarie+art+design&lr=

Lijkt erop dat je site al op Google staat (derde link)...

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

GJ-tje schreef op 14 september 2004 @ 11:08:
Je kan toch ook onderstaande in je HTML zetten?
HTML:
1
2
<META name="robots" content="index, follow">
<META name="keywords" content="Hier, je, zoektemen, met, een, komma">
Helaas, of eigenlijk beter, werkt google niet met META keywords tags.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

BtM909 schreef op 14 september 2004 @ 11:14:
[...]

Helaas, of eigenlijk beter, werkt google niet met META keywords tags.
Dat is wel gek, want ik had een keer bij mijn site alleen META keyword tags gebruikt... En 2 dagen later stond ie bij Google...

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08-2025

Luppie

www.msxinfo.net

Dat komt omdat google ook sweeps houdt op alle mogelijk IP adressen. In mijn Firewall logging kom ik regelmatig een google bot tegen die probeerd mijn site te indexeren.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

GJ-tje schreef op 14 september 2004 @ 11:16:
[...]
Dat is wel gek, want ik had een keer bij mijn site alleen META keyword tags gebruikt... En 2 dagen later stond ie bij Google...
Dus je had alleen META tags en geen content :?

;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Lunoah
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2023
Google voert niet direct een update uit maar gaat mee in een batch.. het kan dus zijn dat de doorvoer vertraging heeft.. je moet je pas zorgen maken als hij na een paar dagen niet is opgenomen.

Verwijderd

Noah schreef op 14 september 2004 @ 11:18:
Google voert niet direct een update uit maar gaat mee in een batch.. het kan dus zijn dat de doorvoer vertraging heeft.. je moet je pas zorgen maken als hij na een paar dagen niet is opgenomen.
alleen de site doet het niet

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 11:06:
WTF!!!
Ik zie het ook jah....

hmmmm..... dan zal de webserver van mijn broer er weer eens uit liggen....
Moet er toch iets aan gaan doen.. schiet niet op zo.. een uur geleden deed hij het wel nog namelijk...

Ik zal er in ieder geval eens kijken.. Bedankt tot zo ver :D
Van je familie moet je het hebben :+

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-01 15:48

Not Pingu

Dumbass ex machina

Aangezien je hier een link hebt gepost, is de kans groot dat de Google crawler hem vanzelf een keer tegenkomt en opneemt in zijn library :)

Tegenwoordig schijnt het zo te zijn dat Google niet meer lukraak IP adressen afgaat, maar alleen links oppikt die op sites staan die al geindexeerd zijn. Je url opgeven op de site van Google helpt dus ook niet meer.
Maar als je link dus op een site staat die hoog in de ranking staat (GoT is daar een goed voorbeeld van) dan wordt je site al binnen een paar dagen geindexeerd en krijg je vanzelf een hoge ranking.

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:12
Google werkt wel met metatag-keywords, alleen met de eis dat je er niet teveel gebruikt (max 10 ofzo, of aantal tekens, weet niet precies) en dat die keywords ook voorkomen in je content (liefst in h1-hx headers en dergelijke). Wanneer je site dus gewoon goed in elkaar zit zonder vals te spelen voor zoekbots, dan kom je vanzelf hoger.

[ Voor 1% gewijzigd door phYzar op 14-09-2004 11:25 . Reden: typo's ]

Verwijderd

Dat google niet meer werkt met Meta Tags heeft te maken met misbruik. Als ik de namen van mijn concurrent erin zet komen ze bij mij terecht i.p.v. hun site.

Hierdoor heeft google besloten om geen gebruik meer van te maken. Hiervoor doen ze het volgende:

Bots zoeken content af op nieuwe pagina's. Deze wordt indexeerbaar voor de database van google en wordt na enig dagen opgenomen in het bestand.
parameters waar google op kijkt zijn:

Up to date houden van je pagina. (liever 10 x per dag dan 1 x per week)
Zorg dat je gelinkt wordt vanaf een startpagina (hyperlinks worden vaak gebruikt als hit)
Pagina's die hoog in het vaandel staan scoren beter

Heb vooral geduld en zorg ervoor dat je pagina, indixeerbaar is. meld je aan bij bijvoorbeeld art.pagina.nl of zet een externe teller op je pc. Laat je inschrijven in je gemeente gids enz.
Hoe meer hoe beter

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoef me geen zorgen te maken... heb hem vanmorgen neergezet bij Google... en hij staat er nu op... Google is echt lief voor me! :D

Het is de tweede link :D
De eerste link is naar de pagina waar ook een link naar mijn site op staat...
Dus dat komt wel goed... Nu alleen hopen dat er veel mensen geïnteresseerd zijn en willen dat wij iets doen voor ze... Laat het geld maar komen :P LOL...

Voor de pjoeterfreaks onder ons...
Als jullie je pjoeter geairbrusht willen hebben, dan kunnen jullie ook bij mij terecht..
Ik doe alles airbrushen, accept bodypaint, nailart en alles wat levend is, gezien ik daar de materialen niet voor heb...
Maar verder doe ik alles, zoals pjoeters, gsm's, auto's, scooters, enzo enzo...

Als jullie geïnteresseerd zijn, dan surf eens naar mijn site... als hij het doet tenminste...

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08-2025

Luppie

www.msxinfo.net

http://www.google.nl/intl/nl/addurl.html
We voegen constant nieuwe sites toe aan onze index en we nodigen je uit om je eigen website aan ons op te sturen. We voegen niet alle sites aan onze index toe en we kunnen niet voorspellen of garanderen of en wanneer ze verschijnen.

Vul je complete webadres (URL) in, inclusief het http:// voorvoegsel. Voorbeeld: http://www.google.nl/. Je mag ook een omschrijving van je site invullen. Die wordt alleen gebruikt ter onzer informatie, en heeft geen effect op hoe je site in de index wordt weergegeven.

--> Alleen de index-pagina van een website of domein is nodig, je hoeft niet elke pagina opnieuw in te vullen. Onze crawler, Googlebot, zal de rest vanzelf vinden. Belangrijk: Google ververst z'n index met regelmaat, dus het kenbaar maken van een 'dode link' (verdwenen of verhuisde site) is niet nodig. Dode links zullen vanzelf wegvallen uit onze index bij de eerstvolgende crawl wanneer we onze hele index weer verversen.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Verwijderd

Topicstarter
HEt schijnt dat mijn link al bij google in de index staat...
Dus ik hoef me niet meer aan te melden...

Verwijderd

BtM909 schreef op 14 september 2004 @ 11:18:
[...]

Dus je had alleen META tags en geen content :?

;)
Zal een mooi wit vel geweest zijn,
Beginnend kunstenaar heeft altijd een "Tablau erasa"

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:14
Dit staat gewoon op de google FaQ pages. De truuc is: Jij vindt google niet, google vindt jou :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.