Toon posts:

Word tekstinvoer automatiseren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ieder die met word werkt wel weet, zijn er diverse sjablonen beschikbaar. In deze sjablonen staat vaak [klik hier en voeg tekst toe] hoe krijg ik dit in mijn zelf gemaakte sjabloon? met de help van word ben ik er niet uitgekomen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 10:25:
Zoals ieder die met word werkt wel weet, zijn er diverse sjablonen beschikbaar. In deze sjablonen staat vaak [klik hier en voeg tekst toe] hoe krijg ik dit in mijn zelf gemaakte sjabloon? met de help van word ben ik er niet uitgekomen
Je moet zoeken richting velden.
Maar ik denk best dat je daar toch een boekje over koopt omdat dit niet simpel en snel is uit te leggen over een forum.
de sneltoesten ken ik nu wel nog uit m'n hoofd:

F9 en Ctrl+F9

Je kan die velden enzo ook op slot zetten. Daar is een speciale werkbalk voor nodig. en daar kan je ook experimenteren.

Je hebt dus niet de VBA werkbalk nodig, maar de andere, Velden Werkbalk (ofzoiet) . Schiet me nu niet dood omdat ik de benaming niet weet ....

hopelijk ben je hier iets mee.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor je reactie maar ik ben er nog niet echt verder mee gekomen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 10:44:
bedankt voor je reactie maar ik ben er nog niet echt verder mee gekomen
tja

je zal toch wat lectuur moeten doorworstelen... allé, misschien vind je een guide:

maar dit zal je in de goede weg helpen. Probleem is dat er op deze pc nog geen office staat, anders schreef ik een quick guide voor je...

http://office.microsoft.c...opLevelCat=CH790018101043