Toon posts:

[IE] ASP (login) site offline beschikbaar maken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Medetweakers,

Ik zit met de volgende issue; ik ben op zoek naar een tool of tip vwb het offline beschikbaar maken van een asp site. De asp site beschikt over een uniform gedeelte voor alle surfers en een persoonlijk login gedeelte. Je zou de site kunnen vergelijken met zo'n beetje elke webmail site. Mij gaat het bij deze vraag dus over het downloaden van de pagina's nadat je bent ingelogd.

Nu ben ik flink op zoek gegaan naar tools die mij hierbij kunnen helpen. Simpele tools als HTTrack en Webextractor heb ik geprobeerd, maar ook de wat meer geavanceerde tools als Teleport Pro en Webzip.

De laatste leek aanvankelijk veelbelovend, maar de pagina's die gegenereerd worden zijn gevuld met allerlei webzip info (ws doordat ik de demo heb gebruikt) en de pagina's worden tot aan het login gedeelte netjes gedownload, maar komen niet verder.

Heeft iemand goede ideeen of tips om na het inloggen door te gaan met het binnenhalen van de informatie om later offline te kunnen bekijken?

Natuurlijk is gewoon iedere pagina los opslaan of kopieren en editen vd in de temporary internet files gecachte pagina's ook mogelijk, maar dat is erg tijdrovend. Er moet toch een snellere manier zijn?!

mvg,

Batterij

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Met httrack heb je toch de optie om je password en gebruikersnaam op te geven!?

Verwijderd

Topicstarter
Die optie is er. Wat HTTrack (en de overige tools die zg kunnen inloggen) doen is de site raadplegen als volgt:

http://username:pass@www.jouwwebsite.nl

Je begrijpt dat op die manier je niet ingelogd komt op een asp site met sql server erachter.

Daarom ben ik echt op zoek naar een tool of idee met een slimmere oplossing dan de dingen die ik tot nog toe heb geprobeerd!

Ideeen anyone?